شهردار نبطیه به شهادت رسید

بر اثر حمله امروز رژیم صهیونیستی به ساختمان شهرداری در نبطیه در جنوب لبنان، شهردار، تعدادی از اعضای شهرداری و کارکنان آن به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی ۲۱، رژیم اشغالگر صهیونیستی بیش از ۱۰ حمله به شهر نبطیه و اطراف آن در جنوب لبنان انجام داد که منجر به شهادت «احمد کحیل» شهردار نبطیه و تعدادی از اعضای شهرداری شد.

مرکز عملیات فوریت های بهداشت عمومی وزارت بهداشت عامه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله دشمن اسرائیلی به ساختمان‌های شهرداری نبطیه و اتحادیه شهرداری‌ها در تلفات اولیه منجر شهادت پنج نفر شده است.

رسانه‌های لبنانی گزارش دادند: این حملات منجر به شهادت «احمد کحیل» شهردار نبطیه و اعضای آن، «صادق اسماعیل»، «خضر قدیح» و «قاسم حجازی» شد و به علاوه آن، «محمد بیطار» مسئول رسانه‌ای و «محمد زهری» کارمند در نبطیه شد.

این در حالی است که رسانه‌های اسرائیلی تاکید کردند که ۵۰ فروند موشک از لبنان به منطقه الجلیل الاعلی پرتاب شده است و حدود ۵۰ فروند موشک را رهگیری کردند.

سحرگاه چهارشنبه، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که شهر صفد، شهرک «یفتاح» و «مربضی» در مناطق «دلتون» و «دیشون» در شمال سرزمین‌های اشغالی را با گلوله‌های توپخانه بمباران کرده است.

کد خبر 1785983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha