در عزل و نصب‌ها دخالت نکردم

آیت الله خاتمی با بیان اینکه امام جمعه لیدر حزب نیست، گفت: نماز جمعه تریبون هیچ کسی نبود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی در آیین  معارفه سید مصطفی حسینی، امام‌جمعه جدید زنجان که با حضور حجت‌الاسلام علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌ گذاری ائمه جمعه کشور در سالن اجتماعات روزبه برگزار شد، اظهار کرد: تا امروز آنچه از دستم برمی‌آمد برای زنجان انجام داده‌ام و از این بابت منتی برکسی نیست.


وی ادامه داد: به نظر من امام جمعه لیدر حزب نیست و من در این مسولیت فقط یک خط آنهم ولایت فقیه را قبول دارم.


آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: تمام مدتی که در اینجا بودم تاکید کردم که دفتر من شعبه‌ای از دفتر مقام معظم رهبری است و در این مدت در هیچ عزل و نصبی دخالت نکردم.


وی افزود: من زمان آمدن به زنجان کسی را با خود نیاوردم که الان با خودم ببرم و نیروهای دفتر همان است که قبلا بود؛ اما نیروهای من همان کسانی هستند که به نماز جمعه می‌آیند و در راهپیمایی‌ها من را همراهی می‌کنند.


به گفته امام جمعه سابق زنجان، اگر قصوری در اموراتم بوده از خدا طلب حلالیت و از مردم عذرخواهی می کنم.


وی خاطرنشان کرد: تمام سعی من در این مدت آن بوده که جایگاه نماز جمعه را در حوزه‌های مختلف حفظ کنم و به همین خاطر در نماز جمعه کسی را بالا نبردم و کسی را تخریب نکردم.


در این مراسم از خدمات ۱۲ساله آیت‌الله شیخ علی خاتمی تجلیل و  حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه جدید زنجان معرفی شد.

کد خبر 1786147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha