رهبر ایران شجاع ترین رهبر جهان است

حجت الاسلام مهاجر گفت: ملت با حضورشان در جمعه نصر به ندای امام امت شان لبیک گفتند و این حضور نشان داد که رهبر ما شجاع ترین رهبر جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام محمد مهاجر ظهر امروز (جمعه ٢٧ مهر) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان با اشاره به برگزاری نماز جمعه نصر به امامت رهبر معظم انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری در خطبه جمعه نصر بیانات محکمی را در رابطه با مقاومت فرمودند.

امام جمعه موقت گرگان افزود: معظم له چهار لایحه مهم را در مورد مقاومت مطرح کردند و در این لایحه ها فرمودند؛ همه باید مسئله فلسطین را مسئله اول جهان بدانند و گروه های مقاومت و مردمی تشکیل شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این لایحه فرمودند؛ جمهوری اسلامی باید به عنوان محور مقاومت معرفی شود، گفت: ایجاد وحدت اسلامی و امت اسلامی واحد و تمدن نوین اسلامی و مقاومت از دیگر موارد مطرح شده در این لایحه بوده است.

حجت الاسلام مهاجر، عملیات وعده صادق ٢ را به عنوان دفاع بیان کرد و افزود: نماز جمعه مقام معظم رهبری و بیعت تمام امت اسلامی با ایشان، بالاتر از وعده صادق ٢ بوده است.

وی گفت: ملت با حضورشان در جمعه نصر به ندای امام امت شان لبیک گفتند و این حضور نشان داد که رهبر ما شجاع ترین رهبر جهان است.

امام جمعه موقت گرگان افزود: دشمنان ایران هم اعتراف کردند رهبر ایران شجاع ترین و ملت ما هم شجاع هستند.

وی گفت: مسئله مقاومت به عنوان شجره طیبه است و دائما در حال میوه دادن است و همه گروه مقاومت از اسلام و مردم غزه حمایت می کنند.

حجت الاسلام مهاجر با گرامیداشت هفته استاندارد، افزود: همه کارها باید بر اساس استاندارد باشد و افراط و تفریط در کار نباشد.  


 

کد خبر 1786180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha