شهادت یحیی السنوار مقاومت فلسطین را افزایش می‌دهد

امام جمعه مهران گفت: شهادت یحیی سنوار باعث تقویت جبهه مقاومت ومبارزه بیشتر حماس با رژیم صهیونیستی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه شهرستان مهران امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: شهادت یحیی سنوار رهبر بزرگ حماس نه تنها در اراده حماس برای مبارزه با رژیم صهیونیستی خللی ایجاد نمی کند بلکه باعث تقویت جبهه مقاومت و مبارزه بیشتر حماس با رژیم منحوس صهیونیستی خواهد شد.

وی افزود: صهیونیست ها و کشورهای غربی حامی آن با رسانه های مزدورشان و بعضا منتسب به کشورهای مرتجع منطقه می گفتند این شهید بزرگوار در تونل ها مخفی شده است اما وقتی پیکر مبارک وی نشسته بر مبل با دستان بریده در میان طلی از ویرانی ها در دنیا منتشر شد شجاعت رهبران مقاومت را به رخ عالمیان کشید شهید یحیی سنوار مانند شهید نصرالله برای خدا جنگید برای خدا هم شهید شد. رضوان و رحمت و مغفرت الهی بر وی باد.

امام جمعه مهران گفت: ما ملت امام حسین ع هستیم ما شهادت در راه خدا را افتخار می دانیم لذا شجاعت از شاخصه مردان و زنان مقاومت است در شرایطی که رژیم خبیث صهیونیستی شرایط جنگی با لبنان را به اوج خود رسانده و تمام راه های زمینی و هوایی را بر این کشور بسته است و هیچ کشوری جرات سفر به لبنان را ندارد مسئولان ارشد کشورمان مثل وزیر خارجه و ریاست مجلس شجاعانه به آن کشور سفر می کنند خصوصا رئیس مجلس که خودش هواپیما را هدایت می کند از بالای ناوچه اسرائیلی عبور می کند و در لبنان نیز شخصا در روز روشن همراه با انعکاس جهانی به ضاحیه رفته و به شهدای ضاحیه از جمله سیدحسن نصرالله و شهید نیلفروشان ادای احترام می کند.

وی ادامه داد: اقدام شجاعانه وزیر خارجه و خصوصا ریاست مجلس در سفر به لبنان آنقدر شجاعانه و جسورانه بود که دنیا را شوکه کرد و نشان داد اولا جمهوری اسلامی ایران هرگز از حمایت جبهه مقاومت دست برنخواهد داشت و ثانیا تهدیدهای صهیونیست علیه کشورمان فقط یک بلوف سیاسی برای اعاده حیثیت بر باد رفته شان است و آنها جرات حمله به ایران عزیزمان را ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین امینی گفت: اگر کوچک ترین غلطی کنند و بخواهند با کمک آمریکایی ها و اروپایی ها جنگی راه بیاندازند قطعا آن جنگ به ایران اسلامی محدود نخواهد شد و جنگ جهانی رخ خواهد داد که طرف بازنده اش آمریکایی ها خواهند بود و دیگر اثری از صهیونیست ها بر روی کره زمین باقی نخواهد ماند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه های به حق مردم مهران، شایعاتی در مورد انتقال یا منتفی شدن احداث پارک پلی پروپیلن بود که نگرانی های زیادی را ایجاد کرده بود الحمدلله با پیگیری ها و تلاش های زیاد استاندار ایلام موانع احداث پارک پلی‌پروپیلن مهران کاملا مرتفع شده و ان شاء الله ظرف یک ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

کد خبر 1786181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha