شهادت سربازان جبهه مقاومت عزم‌ها را جزم‌تر می‌کند

محمدیان با تاکید بر اینکه کج فکران و بد اندیشان بدانند شهادت سربازان جبهه مقاومت عزم‌ها را جزم‌تر می‌کند و خون شهدا نابودی این رژیم منحوس را تسریع می‌دهد گفت: شهادت این بزرگ مردان هیچ خللی در عزم و اراده رهروان جبهه مقاومت ایجاد نکرده و نمی‌کند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام محمد محمدیان، امام جمعه سنگر در خطبه های نماز امروز(جمعه، ۲۷ مهر) ضمن طلب مغفرت برای شهدای راه حق، حقیقت، مردانگی و عزت اظهار کرد: اتفاقات در منطقه ما به نقاط حساس و سرنوشت سازی رسیده است.

وی با اشاره به شهادت رییس جنبش حماس،  مجاهد بزرگی که طراح عملیات سرنوشت ساز طوفان الاقصی شد گفت: وی در طول ۲۰ سال در زندان های رژیم صهیونیستی بود و حتی پس از آزادی دست از مجاهدت و مبارزه با این رژیم پلید بر نداشت و سرگذشت افتخار آمیز داشت و حالا با سهادتش بسیاری را با بیدار خواهد کرد.  

محمدیان افزود: کسانی که دور رژیم صهیونیستی و طاغوت های زمان مچرخند شاید از شهادت این مرد مقاومت خوشحال باشند اما همان ها بعد از شهادت حاج قاسم عزیز، شهید حسن نصرالله و... به این مطلب رسیده اند که شهادت این بزرگ مردان هیچ خللی در عزم و اراده رهروان جبهه مقاومت ایجاد نکرده بلکه عزمشان را در این مبارزه مصمم تر کرده است.  

وی تصریح کرد: آنها که مدعی مخفی بودن این شهید بودند، حالا خودشان نشان دادند که چگونه در وسط محرکه و در حساس ترین و ناامن ترین مکان نوار غزه با لباس رزم بر تن، در مواجهه با رژیم صهیونیستی ایستاد و به شهادت رسید.  

محمدیان ادامه: آنها گمان کردند که اگر پیکر این شهید را نشان دهند شاید باید سرود پیروزی بسرایند، اما اینگونه نبود و به اذعان برخی خبرگزاری های خودشان در آمریکا و غرب، همین نشان دادن پیکر غرق در خون این شهید در فضای مجازی و رسانه ها برای رژیم صهیونیستی شکست بود.  

وی با بیان اینکه معاویه هر چقدر تبلیغات و هزینه کرد تا امیرالمؤمنین را بد نام کند ولی خداوند متعال شهادت علی(ع) را در محراب مسجد رقم زد گفت: این در طول تاریخ به یادگار ماند که علی(ع) در کجا به دنیا آمد و در کجا به شهادت رسید.  

محمدیان با تاکید بر اینکه ما به کشته ها و شهدای خود مباهات می کنیم و آنان را قهرمان می‌دانیم به مراسم تشییع پیکر شهید نیلفروشان و بدرقه مردم اشاره کرد و افزود: مردم ما با افتخار زیر تابوت او را گرفتند زیرا در بستر شهادت بزرگانی همچون نیلفروشان و سردار سلیمانی ها هزاران نفر مانند آنها پرورش می شوند.  

وی اظهار کرد: هرگز تاریخ به جنایتکاران افتخار نخواهد نکرد، هر وقت تاریخ به هیتلر فخر و مباهات کرد به رژیم صهیونیستی هم افتخار می کند.  

محمدیان اضافه کرد: ملت ما شهادت ها، ایثارگری ها و نصرت های روزهای جنگ هشت ساله دفاع مقدس را دیده اند در حالیکه آن روزها تنها بودند، اما امروز یمن، سوریه و عراق و لبنانی هست که از فلسطین حمایت می کند، ما آنروزها نصرت خدا را دیدم و امام فرمود «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و ما دست خدا را دیدیم و باور داریم این خدا همان خدای خرمشهرها و خدای هشت سال دفاع مقدس ما است.  

وی با بیان اینکه خدا فرق نکرده فقط از ما استقامت و پایداری در جبهه حق می‌خواهد افزود: کج فکران و بد اندیشان بدانند شهادت سربازان جبهه مقاومت عزم دیگران را جزم تر می کند و خون شهدا نابودی این رژیم را تسریع می دهد.  

امام جمعه سنگر در ادامه ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، گفت: در سنگر ورزشکاران قهرمانی زیاد داریم که در حوزه های مختلف افتخارات زیادی برای ما رقم زدند.   

وی با اشاره به ظرفیت های بالایی که در این بخش وجود دارد گفت: آنچه که مهم است کمبود امکانات ورزشی، برای کل منطقه گیلان است که توسط نمایندگان و هر کسی که تریبون دارد می تواند برای این حوزه کاری انجام بدهد، باید انجام شود.  

محمدیان اظهار کرد: چیزی که حوزه ورزش را اذیت میکند این است که نمایندگان باید به ورزش نگاه تخصصی داشته باشند نه اینکه  نگاه سیاسی خود را وارد ورزش کنند.

وی اذعان کرد: دیده می شود عده ای تلاش می کنند تا هیات های ورزشی را تغییر دهند اگرچه می گویند انقلابی هستیم اما متاسفانه در این حوزه ها هم دخالت می کنند که این نوع ورود کردن ها به ورزش ضرر زده است.  

محمدیان همچنین در خصوص مسئله کشاورزان نیز بیان کرد: در یک حرکت متحد و منسجم، مجمع نمایندگان استان گیلان حرکت خوبی را رقم زد تا اوضاع کشاورزی که در سال های گذشته با ضرر بسیاری همراه بود کاسته شود و در همین راستا اتفاق های خوبی پیش بیاید، اما هنوز مافیاهایی هستند که در واردات برنج نقش دارند.  

وی اذعان کرد: با توجه به همه وقایع در منطقه اما باز تاکیدات مقام معظم رهبری بر روی مسائل اقتصادی است که باید همه برای ارتقای آن تلاش کنیم.

کد خبر 1786197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha