اصابت پهپاد لبنانی به منزل «نتانیاهو» در قیساریه

رسانه‌های اسرائیلی از برخورد مستقیم یک پهپاد لبنانی به منزل بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند: یک پهپاد لبنانی به منزل  بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قیساریه در جنوب حیفا اصابت کرد.

به گفته رسانه‌ها، بنیامین نتانیاهو و همسرش در منزل نبودند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت که دفتر نخست وزیری از افشای مکان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر در زمان انفجار راهپیمایی در قیصریه خودداری می کند.

رسانه‌های اسرائیلی گفتند: این پهپاد مورد اصابت مستقیم قرار گرفت که در نتیجه آن دو نفر زخمی شدند.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی همچنین اعتراف کرد که پدافند هوایی در مقابله با این هدف شکست خورده است.

این رسانه‌ها اظهار کردند: سه پهپاد از لبنان وارد حریم هوایی اسرائیل شد و دو فروند رهگیری شد و سومین هواپیما به ساختمانی در قیساریه حیفا اصابت کرد.

بر اساس گزارش‌ها، آژیرهای پایگاه های نظامی «گلیلوت» در شمال تل آویو پس از نفوذ از لبنان به صدا درآمد، اما برای اولین بار آژیرها در تل آویو بدون فعال شدن روی گوشی‌ها فعال شد.

در همین حال، رسانه‌های اسرائیلی این اتفاق را « صبح سخت» توصیف کردند و گزارش دادند: این پهپاد یک ساعت قبل از هدف قرار دادن ساختمانی در قیساریه می چرخید.

این پهپاد حدود ۷۰ کیلومتر از لبنان پرواز کرد و مستقیماً به ساختمانی در قیساریه برخورد کرد و قطعات آن نیز به ساختمان همسایه ریخته شد.
پس از این حادثه پلیس خیابان‌های شهر قیساریه را بست و از نزدیک شدن رسانه‌ها به محل برخورد پهپاد جلوگیری کرد.

بیش از یک میلیون نفر در ساعت گذشته وارد پناهگاه‌ها شدند و آژیرهای بسیاری در شهرک‌های شمال هشارون شنیده شد.

عملیات مقاومت برای مقابله با تلاش‌های نفوذ اشغالگران در مرز لبنان و فلسطین و تعدادی عملیات علیه مواضع ارتش اشغالگر و  پایگاه‌های آن، شهرک‌های شمالی فلسطین اشغالی ادامه دارد.

کد خبر 1786276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha