دانش آموزان آران و بیدگلی یکشنبه‌ها پای درس نماینده ولی فقیه

طبق رسم هر هفته، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی به مدارس شهرستان آران‌وبیدگل آمد و برای دانش آموزان این شهرستان سخنرانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، طبق روال همه هفته ،حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان و عضو خبرگان رهبری به مدارس شهرستان آران‌وبیدگل آمد و برای دانش آموزان این شهرستان سخنرانی کرد.

دانش آموزان این هفته در مدرسه شهید مفتح مهمان امام جمعه کاشان و نماینده محترم ولی فقیه در منطقه و عضو مجلس خبرگان رهبری بودند.

دانش آموزان آران و بیدگلی یکشنبه‌ها پای درس نماینده ولی فقیه

این مراسم با حضور عابدی، معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش آران و بیدگل، محسن عباسیان، کارشناس قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان، حسن زاده، فرمانده بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش، حجت الاسلام فرهنگ، امام جمعه شهرستان برگزار شد.

عضو خبرگان رهبری در این مراسم گفت: «خداوند بسیار مهربان است و مهربانی‌اش دو نوع است.نوع اول، مهربانی عمومی است که شامل همه انسان‌ها،خوبان و بدان، می‌شود و نعمت‌هایی به آن‌ها عطا می‌کند. نوع دوم،مهربانی خصوصی است که مخصوص خوبان است،مانند شما که به دستورات خداوند گوش می‌دهید.این مهربانی خصوصی برای دنیا و آخرت است.»

حجت الاسلام حسینی در ادامه افزود: «شرایط عبادت دو نوع است: یکی شرایط صحیح، مانند طرز صحیح وضو و دیگری شرایط قبولی عبادت. برای قبولی عبادت، باید دوازده امام را پذیرفت. همان‌طور که آمده:"بموالاتکم تقبل الطاعه المفترضه."شرط دوم مراقبت از زبان است؛ اگر کسی دروغ بگوید، غیبت کند یا زبان بدی داشته باشد، عبادتش پذیرفته نخواهد شد.»

در ادامه از حافظان قرآن در دارالقرآن این مدرسه تقدیر شد.

دانش آموزان آران و بیدگلی یکشنبه‌ها پای درس نماینده ولی فقیه

کد خبر 1786496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha