همایش علمی‌پژوهشی ایثار به مناسبت هفته پژوهش برگزار می شود

به مناسبت هفته پژوهش، همایش علمی‌پژوهشی ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، به مناسبت هفته پژوهش، همایش علمی‌پژوهشی ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برگزار می‌شود.


این همایش در موضوعات نقش بنیاد شهید در حکمرانی فرهنگی و اجتماعی، نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار در کنش‌های اجتماعی و سیاسی، حفظ سرمایه اجتماعی و افزایش مشارکت‌های مدنی ایثارگران، نقش فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در ایجاد تمدن نوین اسلامی، توسعه فرهنگی سازمانی و ارتقاء بهره‌وری در نظام اداری بنیاد شهید، سلامت خانواده شهدا و ایثارگران در ابعاد جسمی، روانی و معنوی، آسیب‌شناسی و اصلاح قوانین مربوط به ایثارگران، ارتقاء نظام تعلیم‌وتربیت در مدارس شاهد، دیپلماسی ایثار، جهاد و مقاومت، راهکارهای تحقق عدالت در ارائه خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران و نقش فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در دفاع از حقوق بشر، برگزار می‌شود.

بر همین اساس علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود شامل کتب، مقالات و پایان‌نامه را تا حداکثر ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۳ به آدرس سایت www.isarresearch.com ارسال نمایند. اختتامیه این جشنواره روز سه‌شنبه ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۳ همزمان با هفته پژوهش برگزار خواهد شد.

گفتنی است، شرکت‌کنندگان در سه گروه، پژوهشگران شاهد و ایثارگر، کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران، عموم علاقه‌مندان به عرصه ایثار و شهادت تقسیم خواهند شد و به سه نفر اول از هر گروه مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، سه نفر دوم از هر گروه ۱۵۰ میلیون ریال و سه نفر سوم از هر گروه ۱۰۰ میلیون ریال به‌عنوان جایزه اهدا خواهد شد.

کد خبر 1786533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha