حضور روحانیت در مدارس پررنگ شود

حجت الاسلام حسینی بر ضرورت حضور پررنگ روحانیت در مدارس تاکید کرد و گفت: باید ارزش‌ها و اهداف انقلاب بین نسل نو تبیین و بصیرت افزایی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خزم‌آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امروز(۳۰مهر) در جمع روحانیون شهرستان بروجرد، بر ضرورت بصرت بخشی در جامعه تاکید کرد و اظهارداشت: باید به شبهاتی که در جامعه هست پاسخ بدهیم.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه حضور روحانیت در مدارس پر زنگ شود، افزود: باید در مدارس حضور فعال داشته و پاسخگوی شبهات دانش آموزان باشیم.

وی به بیان چند شبهه پرداخت و گفت: بعضی ها می‌پرسند چرا انقلاب کردید؟ ما یادمان نرفته است که در زمان های قدیم چقدر با مشکلات روبرو بودیم، اکثر مناطق ما از نعمت آب و برق و گاز محروم بودند، این بخشی از خدمت انقلاب است بخش هایی دیگری مانند پزشکی ما، صنایع موشکی و ... باید برای نسل نو تبیین شود.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: ما برای پیشرفت انقلاب کردیم، انقلاب کردیم که سلطه را برداریم.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند: ما انقلابمان را صادر می کنیم، این سخن امام به معنای کشور گشایی نیست، یعنی از ما الگو خواهند گرفت، مثل حماس و حزب الله که از انقلاب ما الگو گرفته و در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند.

وی در ادامه به بیان شبهه‌ای دیگر پرداخت و گفت: برخی ها می‌گویند خودمان مشکل داریم چرا به غزه و لبنان کمک کنیم، در جواب باید گفت که کمک به فلسطین و لبنان کمک به خودمان است، دشمن از ما می‌خواهد نوکر آنها باشیم یا باید نابود شویم، اگر ما کمک نکنیم این بمب ها و موشک هایی که بر سر مردم بی دفاع لبنان و فلسطین ریخته می‌شود بر سر ما ریخته خواهد شد و دوم آنکه وظیفه شرعی ما است که یاور مظلوم و دشمن ظالم باشیم.

حضور روحانیت در مدارس پررنگ شود

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه اینها ما را از جنگ می‌ترسانند، گفت: اگر جنگی بشود تمام پایگاه‌های آمریکایی در تیر راس جمهوری اسلامی است و اسرائیلی باقی نخواهد ماند و شکست اسرائیل یعنی بی‌آبرویی و آمریکا مجبور می شود از منطقه برای همیشه خارج شود.

در این جلسه نیز تعدادی از روحانیون و مبلغان به بیان مشکلات و نیازهای کار تربیتی و تبلیغی اشاره کردند.

حضور روحانیت در مدارس پررنگ شود

کد خبر 1786595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha