نیشابور میزبان نخستین جشنواره شعر وترانه های آب خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور از برگزاری آیین اختتامیه نخستین جشنواره شعر و ترانه های آب استان خراسان رضوی در نیشابور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مدیرعامل آبفای نیشابور اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش همکاران و اهالی فرهنگ و هنر نخستین جشنواره در دو بخش آزاد :شعر طنز، کلاسیک، سپید و ترانه های آب و بخش ویژه شعر گویشی برگزار شد و در محورهایی شامل آب و خانواده ، کم آبی ، آب و آینده ، بحران خشکسالی، آب و محیط زیست ، آب و کشاورزی ، ارزش و قداست آب و آب و نفی بازیهای کودکانه بیش از یک صد اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 جعفر تمیز گفت: آثار نخستین جشنواره شعر و ترانه های آب استان خراسان رضوی توسط عباس کرخی، قاسم رفیعا و داوود ترشیزی داوری شد که در اختتامیه نفرات برتر معرفی خواهندشد.

 وی خاطر نشان کرد : در حاشیه برگزاری نخستین جشنواره شعر و ترانه های آب استان خراسان رضوی نمایشگاه نقاشی، کارگاه های آموزشی آب ویژه کودکان و نوجوانان و اتوبوس آبی را در محل فرهنگسرای سیمرغ خواهیم داشت.  

 تمیز یاد آورشد: این جشنواره با حضور پرشور مردم فرهنگ دوست، مسئولین کشور،استان و شهرستان همراه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در فرهنگسرای سیمرغ برگزار خواهدشد.

 مدیر عامل آبفای نیشابور تصریح کرد: از عموم هم استانی ها و همشهریان فرهنگ دوست دعوت می کنیم در آیین اختتامیه این جشنواره  که در روز چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ ساعت ١٨ در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور حضور بهم رسانند. 

کد خبر 1786604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha