حجت الاسلام سروری، سرپرست ستاد کانون های مساجد کرمانشاه شد

حجت الاسلام والمسلمین سروری به عنوان سرپرست جدید ستاد هماهنگی کانون های مساجد کرمانشاه منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین «کمال الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، حجت الاسلام و المسلمین  «حجت الله سروری» به عنوان سرپرست جدید ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه منصوب گردید.

حجت الاسلام سروری از مبلغین توانمند حوزه علمیه اصفهان و خطیب و واعظی توانمند است که با حضور فعال و موثر خود در نقاط مختلف کشور به امور تربیتی، تبلیغی و معرفتی پرداخته است.

این محقق و پژوهشگر برجسته کشورمان، با احراز درجه علمی و حوزوی در سطح دکتری، تألیف بیش از ۱۰۷ جلد کتاب در عناوین مختلف تبلیغی، دینی، فرهنگی، علمی و پژوهشی را در کارنامه خود دارد.

اشراف ویژه در حوزه هنرهای تجسمی نیز با خلق آثار فاخر نقاشی و خوشنویسی از قبیل جدیدترین اثر نقاشی ایشان با عنوان «مسجد، کانون زندگی»، به نوعی یاد و خاطره چهره ماندگار جهان اسلام مرحوم آیت الله سید مرتضی نجومی عالم و هنرمند فقیه کرمانشاهی را در اذهان مردم این دیار زنده کرده است.

پیش از این حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی قدیریان مشاور رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، با توجه به شرایط ویژه این استان مرزی و ضرورت ساماندهی و راهبری ۶۲۵ کانون فرهنگی هنری فعال در این استان، باتوجه به تجارب ارزنده مدیریتی در سطوح کشوری و ارزیابی و نظارت استان ها، با حفظ سمت به صورت موقت سکانداری ستاد استان کرمانشاه را برعهده داشتند.

همسو کردن دستگاه ها و نهادهای مختلف فرهنگی و اجرایی استان با اهداف و برنامه های کانون های مساجد، دیدار و رایزنی با نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار، شهردار و اعضای شورای هماهنگی کانون های مساجد کرمانشاه، تقدیر و تکریم از ائمه جمعه و فعالین کانون های مساجد اهل سنت این استان، تکریم و تقدیر از خانواده معظم تنها مدیر شهید کانون های مساجد این استان همراه با رونمایی از عهدواره ستارگان مسجدی و نامگذاری سالن مجتمع فرهنگی هنری بعثت به نام این شهید والامقام، برگزاری آیین بزرگداشت ۱۹ مهر همراه با تقدیر و تجلیل از فعالین و کتابداران کانون های مساجد در طرح ملی «مسجد،  کانون نشاط» و طرح ملی «مسجد، پایگاه قرآن» گوشه ای از فعالیت های ارزنده ایشان در مدت زمان کوتاه یکماهه تصدی سرپرستی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمانشاه است.

گفتنی است، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ضمن تقدیر از خدمات ارزنده حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی قدیریان مدیر قبلی ستاد کانون های مساجد استان کرمانشاه و برای حجت الاسلام سروری سرپرست جدید ستاد این استان، آرزوی توفیق در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمود.

کد خبر 1786707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha