پیوستن بچه‌های مسجد به «ایران همدل» در چهارشنبه امام رضایی

سمیعی گفت: اهالی و نمازگزاران کوی رضوی اراک، در یک اقدام دسته جمعی و با نام امام رضا علیه السلام به یاری مردم مظلوم فلسطین و لبنان شتافتند.

ایمان سمیعی، با اشاره به اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی در ماه ها و روزهای اخیر و کشتار مردم بی گناه لبنان، غزه و فلسطین، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این روزها شاهد جنایات وحشتناک این رژیم سفاک و بمباران بی امان منازل مسکونی و حتی درمانی هستیم که این مهم سبب شده که بسیاری از مردم مظلوم و زنان و کودکان فلسطینی و لبنانی بی سرپناه شوند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان، بیان کرد: در این راستا پویش ایران همدل در حال اجرا است و کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز در لبیک به رهبر و ولی امر خود در این پویش حاضر شدند.

این فعال فرهنگی با اشاره به تلاش های انجام شده در راستای اطلاع رسانی به منظور جمع آوری کمک های مردمی با محوریت مسجد امام جواد(ع) کوی رضوی بیان کرد: مردم ایران خوب بودن و همدلی را بلدند و فرقی برایشان نمیکند در جنگ تحمیلی باشند یا در امنیت کامل، وقتی رهبرشان فرمان جهاد دهد و پای آرامش انسانی درمیان باشد از جان و مال خود، هرچند باارزش خواهند گذشت.

سمیعی با بیان اینکه در شب چهارشنبه امام رضایی در مسجد امام جواد (ع) شهرک رضوی اراک، با همکاری کانون خدمت رضوی کمک های مردمی جمع آوری شد، ادامه داد: اهالی و نمازگزاران کوی رضوی در یک اقدام دسته جمعی و با نام امام رضا (ع)  به یاری مردم مظلوم فلسطین و لبنان  شتافتند و مقدار قابل توجهی طلا به جبهه مقاومت هدیه کردند و فروش و واریز وجه آن به حساب پویش "لبنان تنها نیست" را به خادمین حضرت رضا علیه السلام سپردند.

کد خبر 1786967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha