مساجد مازندران برای حمایت از لبنان خیمه مقاومت برپا می کنند

حجت الاسلام ترابیان از اجرای طرح «مسجد، خیمه مقاومت» برای حمایت مادی و معنوی بچه های مساجد مازندران از جبهه مقاومت و دعا و نیایش با هدف محو اسرائیل کودک کش از دنیا خبر داد و گفت: ائمه جماعت مساجد برای جذب مردم به این طرح ورود کنند.

حجت الاسلام محمدترابیان-مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن اعلام انزجار از جنایات ددمنشانه اسرائیل غاصب در غزه، فلسطین و لبنان به هم افزایی اداره کل اوقاف و امورخیریه مازندران، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان با کانون های مساجد دیارعلویان خط شکن برای لبیک به فرمان فوری و قطی مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از جبهه مقاومت اشاره و اظهارکرد: تلاش داریم کارویژه فرهنگی تحت عنوان پویش مردمی کمک به رزمندگان جبهه مقاومت و مردم مظلوم لبنان به صورت هماهنگ در مساجد و بقاع متبرکه استان برگزار شود.
وی از اجرای طرح «مسجد، خیمه مقاومت» در راستای این پویش مردمی خبر داد و گفت: مردم نوع دوست ایران اسلامی به درستی در عرصه های مختلف با محوریت مسجد برای پشتیبانی از نیازمندان، مستضعفین و آسیب دیدگان ورود کردند که دربحث حمایت از جبهه مقاومت نیز پیگیر برپایی خیمه مقاومت در مساجد استان هستیم.
حجت الاسلام ترابیان برگزاری کرسی تلاوت مجلسی قرآن به نیت پیروزی رزمندگان مقاومت، قرائت دسته جمعی سوره نصر، قبل از تلاوت نور روزانه، برگزای دعای توسل به نیت پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت و جمع آوری کمک های نقدی در جهت حمایت از رزمندگان و آوارگان را برنامه های طرح «مسجد، خیمه مقاومت» اعلام کرد و افزود: انتظار می رود کرسی های تلاوت با محوریت مجریان طرح «مسجد پایگاه قرآنی» در سراسر استان برپا شود.
وی برلزوم قرائت جمعی سوره نصر در بدو اجرای طرح تلاوت نور تاکید کرد و خاطرنشان شد: قرائت جمعی دعای توسل نیز با حضور حداکثری بچه های مساجد استان مورد انتظار است.
حجت الاسلام ترابیان به اهمیت جمع آوری کمک های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم لبنان توسط مساجد استان اشاره کرد و گفت: با توجه به برودت دمای هوا در لبنان باید البسه گرم، پتو و وسایل گرمایشی برای جنگ زدگان لبنانی تامین شود.
وی به بمباران های پی در پی صهیونیست ها در لبنان و تخریب منازل مسکونی، مدارس و بیمارستان ها اشاره کرد و افزود: کمک های مردمی به جبهه مقاومت می تواند زمینه ساز ایجاد زیرساخت هایی نظیر پناهگاه و فضای آموزشی برای جنگ زدگان باشد.
حجت الاسلام ترابیان به نقش اثرگذار ائمه جماعت مساجد برای جذب مردم برای پیوستن به طرح «مسجد، خیمه مقاومت» اشاره کرد و خواستار عزم جدی مدیران طبیعی مساجد برای ایجاد خیمه مقاومت در مساجد استان شد.

کد خبر 1787003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha