وزارت بهداشت تلاش می کند شرایط شایسته برای ارتقای سلامت جامعه فراهم شود

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه وزارت بهداشت در تلاش برای فراهم کردن شرایط شایسته برای ارتقای سلامت جامعه است، گفت: مطالبات پرستاران و معرفی دستیاری به عنوان شغل اقداماتی انجام شده که حاصل آن ارتقای سلامت مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ «مسعود حبیبی» معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آئین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به اقدامات موثر انجام شده در حوزه منابع انسانی اشاره و بیان کرد: مطالبات پرستاران و معرفی دستیاری به عنوان شغل اقداماتی انجام شده که حاصل آن ها ارتقای سلامت مردم است.

 وی عنوان کرد: وزارت بهداشت در تلاش برای فراهم کردن شرایط شایسته برای ارتقای سلامت جامعه است.

حبیبی با اشاره به اینکه انتخاب روسای دانشگاه های علوم پزشکی در کمیته ای با دقت بررسی و روسا فارغ از مسائل جناحی انتخاب شده اند، خاطرنشان کرد: رییس جدید دانشگاه استان با کمترین سوگیری و با توجه به سابقه مدیریتی انتخاب شده اند.

 وی کارنامه درخشان دکتر هاشمی در زمان شیوع بیماری کرونا را یادآوری و بیان کرد: در روزهای سخت کرونا، پرستاران و کادر درمان در کنار بیماران بودند و خدمات ارزشمند آن ها در آن زمان موجب شده تا حوزه سلامت در تحقیقات اعتماد سنجی حائز بالاترین امتیاز باشد.

 وی خراسان شمالی را برخوردار از فرهیختگانی بزرگ دانست و ادامه داد:  دانش و تجربه این فرهیختگان موجب توسعه و پیشرفت کشور است.

 وی تاکید کرد: باید تلاش ها به سمتی باشد که بیماران به جز رنج بیماری، متحمل رنج دیگری نشوند. وی در بخشی از سخنان خود با احترام به شهدای مقاومت، مبارزه آن ها را برای حفظ هویت خود و استکبار و صهیونیست را نژاد پرست و ضد انسانیت دانست.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت با اهدای لوحی از زحمات دکتر شاهین‌فر رییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تقدیر به عمل آورد و حکم انتصاب دکتر هاشمی را اهدا و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 1787079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha