دوره علمی «حکومت دینی و جریان‌های اعتراضی از دولت نبوی (ص) تا جمهوری اسلامی ایران» با سخنرانی دکتر «حسن رحیم‌پور ازغدی» و تنی چند از دیگر اساتید حوزه و دانشگاه به همت دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان: انجمن علمی دانشجویی معارف اسلامی و علوم سیاسی دانشگاه امام صادق (ع) با همکاری معاونت پژوهشی دانشکده معارف اسلامی و علوم سیاسی؛ دوره علمی «حکومت دینی و جریان‌های اعتراضی از دولت نبوی (ص) تا جمهوری اسلامی ایران» را برگزار می کند.


بر پایه این گزارش: محورهای این دوره عبارت‌اند از: «اعتراض در اسلام؛ امکان یا امتناع!؟»، «خواست افراد و احکام اسلامی؛ تعارض یا توافق!؟»، « نسبت آشوب و اعتراض در حکومت اسلامی»، «جریان‌شناسی و ماهیت‌شناسی مواجهه حکومت‌های دینی با اعتراض»، «زمینه‌ها، تجارب و موانع اعتراض در جمهوری اسلامی ایران و ...».

گفتنی است: این دوره با تدریس «حسن رحیم‌پور ازغدی»، حجت الاسلام «احمد رهدار»، «محمدحسین رجبی دوانی»، «حمیدرضا بیگدلی»، «محمدباقر خرمشاد» و حجت الاسلام «سید سجاد ایزدهی» طی دو روز (21 و 22 شهریور ماه) در بستر فضای مجازی برگزار می شود و علاقه مندان برای شرکت در این دوره می‌توانند از اینجا وارد جلسه شوند.

دوره علمی «حکومت دینی و جریان‌های اعتراضی از دولت نبوی (ص) تا جمهوری اسلامی ایران» برگزار می‌شود

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha