به مناسبت ایام سوگواری دهه آخر ماه صفر یادواره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان روز پنج شنبه ۲۳ شهریورماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مهدیه مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگاز خبرگزاری شبستان از زنجان، ویژه مراسم گرامیداشت ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل با حضور هیات مذهبی بمناسبت ایام سوگواری دهه آخرماه صفر پنجشنبه ۲۳ شهریورماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در محل مهدیه خیابان امام رضا(ع) مشهد برپا می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، جمعی از مسئولان استان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و زنجانیان مقیم شهر مشهد در این مراسم حضور خواهند داشت.

سخنران این مراسم آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و نوای مداحی مادحین شهیر استان زینت‌بخش این محفل خواهد بود.  

توزیع کتابچه شاهد و ناظر و برپایی نمایشگاهی از وصایای شهدای والامقام در خصوص اهمیت حفظ حجاب و عفاف از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم است.

لازم به ذکر است یادواره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در جوار حرم ثامن الحج، همزمان با ایام سوگواری ۲۸ صفر، سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) هرساله به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، و هیات با عظمت مسجد زینبیه اعظم زنجان و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اجرا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha