به همت کانون ادبی قلم در رشت محفل شعر و روضه برای سومین سال تحت عنوان «سوگ سربلند»، در بیت مرحوم آیت الله رودباری برگزار شد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، محفل شعر و روضه تحت عنوان «سوگ سربلند» در بیت مرحوم آیت الله رودباری برگزار شد.
حجت الاسلام سید صالح رودباری _ فرزند آیت الله رودباری ضمن تسلیت ایام رحلت نبی مکرم(ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع)، از شاعران بابت برپایی چنین محفلی قدردانی کرد و گفت: رسول خدا(ص) در جایی شاعران را مذمّت و در جایی دیگر تعریف از بزرگی آنان کردند.  

وی شعری که شاعر می‌سراید را به مانند تیری بر سینه دشمنان تعبیر کرد و افزود: به فرموده‌ی رسول خدا(ص) مومن با زبان و شمشیرش جهاد می‌کند.

در ادامه شاعران مطرح استان گیلان؛ آرش پورعلیزاده، حسن پاکزاد، محمد میرزایی بازرگانی و جمعی از شاعران کانون ادبی قلم در این محفل اشعاری را در رثای پیامبر اکرم و اهل بیت علیهم السلام قرائت کردند.

روضه‌ی آخر صفر نیز توسط ذاکر اهل بیت «حمید محمدی حسن ختام» حسن ختام این برنامه بود.

گفتنی است، کانون ادبی قلم با عنوان مجمع شاعران جوان انقلاب اسلامی استان گیلان، قریب به یک دهه با برپایی محافل ادبی در استان گیلان، بستری برای رشد و توانمندسازی شاعران جوان فراهم کرده است.

محفل شعر و روضه در رشت برگزار شد

محفل شعر و روضه در رشت برگزار شد

محفل شعر و روضه در رشت برگزار شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha