سلسله جلسات «مادران آگاه، فردای سالم‌تر» پیرامون آگاه‌سازی والدین و آموزش مهارت‌های فرزندپروری، روزهای چهارشنبه هر هفته در کتابخانه عمومی حاج احمد مهدوی زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سلسله جلسات «مادران آگاه، فردای سالم‌تر» با محوریت آموزش مهارت‌های فرزندپروری و آگاه‌سازی والدین، با حضور روانشناس و مشاور خانواده در کتابخانه عمومی حاج احمد مهدوی زنجان برگزار می‌شود.

کودکان بیش از همه از والدین خود تأثیر می‌پذیرند و آگاه‌سازی والدین یکی از مهم‌ترین بخش‌های مؤثر در ارتقای شاخص‌های سلامت روان خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

آگاه‌سازی والدین در مورد ویژگی‌های روانشناختی کودکان و نوجوانان در دوره‌های مختلف رشد، افزایش مهارت لازم برای ایجاد پیوندهای قوی خانوادگی، وضع مقررات باثبات درخانواده، استفاده از شیوه‌های تشویق و تنبیه صحیح و آشنایی با رایج‌ترین اختلالات روانشناختی کودکان و نوجوانان، از جمله اهداف برگزاری این کارگاه است.

گفتنی است سلسله جلسات «مادران آگاه، فردای سالم‌تر» به صورت هفتگی، روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۸ برگزار می‌شود و حضور عموم والدین در این جلسات آزاد است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به کتابخانه عمومی مهدوی واقع در زنجان، مابین شهرک نصر و آزادگان، ضلع شمال شرقی بوستان لاله مراجعه کرده یا با شماره ۳۳۴۱۲۱۰۰ تماس حاصل فرمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha