حجت الاسلام اکبر افشارمنش با بیان اینکه شنبه اول مهرماه مصادف با آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها است، اظهار کرد: اجرای سند چشم انداز تحول آموزش و پرورش باید سرلوحه کار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۳۱ شهریور ماه) حجت الاسلام اکبر افشارمنش در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، گفت: ۳۱ شهریورماه مصادف با آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس است که طبق سخنان مقام معظم رهبری باید عظمت دفاع مقدس را شناخت.

امام جمعه رودبار جنوب ابراز کرد: هدف صدام طمع به تمامیت ارضی کشور ما بود اما هدف اصلی دشمن، ضربه زدن به انقلاب بی‌نظیر ما بود زیرا انقلاب ما یک انقلابی مردمی دینی غیر وابسته و مربوط به یک ملت بود و مثل کودتا ها نبود.

وی با بیان اینکه شنبه اول مهرماه مصادف با آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها است، اظهار کرد: اجرای سند چشم انداز تحول آموزش و پرورش باید سرلوحه کار باشد.

حجت الاسلام افشارمنش با اشاره به این که تعلیم، تزکیه و تربیت باید در کنار یکدیگر باشند، اظهار کرد: باید در فضای مدارس و دانشگاه ها رقابت علمی ایجاد شود و فضا به نحوی باشد که به شبهات دانش آموزان و دانشجویان پاسخ داده شود.

خطیب جمعه رودبار جنوب عنوان کرد: حضور پیروزمندانه نماینده مردم ایران آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سازمان ملل و دفاع قاطعانه از مواضع جمهوری اسلامی با حضور سال گذشته ایشان در سازمان ملل کاملا متفاوت بود.

وی خاطرنشان کرد: برگ برنده آیت الله رئیسی در سفر به نیویورک، اموری از جمله شکست پروژه اغتشاشات و نا امن سازی ایران، اعتراف شکست جبهه غرب به سرکردگی آمریکا برای منزوی سازی جمهوری اسلامی، عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ های، عضویت ایران در گروه بریکس، تن دادن آمریکا به توافق‌ نامه تبادل زندانیان، آزادسازی منابع ارزی که آشکارا خشم جریان‌های ضد انقلاب و برانداز را در پی داشت و پذیرش ادامه مذاکرات و رفع تحریم‌ها بود.


حجت الاسلام افشارمنش تصریح کرد: سالروز میلاد با سعادت پیامبر گرامی حضرت محمد (ص) به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت را تبریک عرض می‌کنم، منظور از وحدت دست برداشتن از اعتقادات نیست بلکه مسلمانان مبانی مشترکی دارند از جمله ایمان به خدا، ایمان به رسول خدا (ص)، کتاب واحد و دشمنان مشترک دارند که باید به این مشترکات تمسک جویند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha