دبیر قرارگاه جهادی محرومیت زدائی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان از اجرای طرح «مهرانه‌های مسجدی» و اهدای 3313 بسته لوازم تحریر با محوریت مساجد به دانش آموزان کم بضاعت خبر داد.

حجت الاسلام بهزاد محروقی در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و ضرورت حمایت از دانش آموزان مناطق محروم ما طرحی را با عنوان «مهرانه‌های مسجدی» آغاز نمودیم که در این طرح 3313 بسته لوازم تحریر با محوریت مساجد تهیه و توزیع شد.

دبیر قرارگاه جهادی محرومیت زدائی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان افزود: در این طرح سعی شد جهت حمایت از کالای ایرانی اقلام خریداری شده همه تولید داخلی باشند و برای بهره‌وری بیشتر اقلام به صورت کلی واز محل کارگاه تولیدی تهیه گردد.

وی در ادامه گفت: بسته‌های لوازم تحریر اهدائی شامل کیف، دفترهای 40 برگ، 50 برگ و نقاشی، جامدادی و سایر ملزومات آموزشی به ارزش تقریبی هر بسته 500 هزار تومان می‌باشد که توسط خیرین مسجدی تهیه و با مدیریت ائمه جماعات مساجد در اختیار دانش آموزان کم بضائت قرار گرفته است.

محروقی در پایان از همه همسنگرهای مسجدی بابت شرکت در این طرح خیرخواهانه تشکر کرد و عنوان داشت: این طرح تا پایان مهرماه ادامه دارد و افراد علاقه‌مند می توانند جهت کمک به دانش آموزان کم برخوردار، کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت: 6037997750010929 واریز نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha