به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) مراسم جشن و سرور به همت کانون های مساجد استان زنجان در مساجد و با حضور عموم مردم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، جشن میلاد با سعادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) و به مناسبت هفته وحدت با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در مساجد برگزار می شود.

به همین منظور مراسم جشنی به‌ نیابت‌ از شهیدان سید محمدرضا خالقی، سید حسن‌رضا خالقی و سید علیرضا خالقی و با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی غفاری با موضوع اخلاق و مهرورزی، سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲، ساعت ۲۰:۳۰ در مسجد حضرت‌ ولی‌عصر(عج) برگزار می شود.

همچنین  مراسم ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) هفته وحدت در شهرستان طارم شهرآببر با سخنرانی  حجت الاسلام صادقی پور و مداحی کربلایی حسین محمدی، کربلایی مهدی نجفی و کربلایی سیدابوالفضل پورفکر دوشنبه ۱۰ مهر ماه سال ۱۴۰۲، ساعت ۲۱:۳۰ در جوار آرامگاه مطهر امامزاده جعفر علیه السلام شهر اب بر همراه بانورافشانی و جوایز و مسابقات برای جوانان ونوجوانان برگزار می شود.

ویژه مراسم جشن میلاد و هفته وحدت با سخنرانی حجّت الاسلام مهرانفر و مداحی کربلائی مهدی علیمحمّدی با حضور مرجع عالی قدر حضرت آیت الله سیّدمحمّد حسینی، دوشنبه ۱۰ مهرماه بعد از نماز عشا در مسجد امام حسین(علیه السلام) سعدی شمالی برگزار خواهد شد.

همچنین جشن میلاد باسعادت حضرت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و اختتامیه مسابقات قرآنی بسیج با حضور قاریان بین المللی و سخنرانی حجت الاسلام رضایی الوار و مداحی حاج علیرضا بیگدلی دوشنبه ۱۰ مهر ساعت ۲۰ در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ نیز جشن ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با نوای حاج حامد مهدی‌خانی و کربلایی حسین محمدی دوشنبه ۱۰ مهر ماه ساعت۲۰:۳۰ با قرائت زیارت عاشورا و قرائت قرآن برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha