قائم مقام ستاد اربعین شهرداری مشهد از چاپ کتاب «تجربه‌نگاری اربعین» تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد؛ هادی حاجی‌زاده در خصوص برنامه این ستاد برای ثبت تجربه‌ها و اقدامات شهرداری در اربعین به خبرنگار شبستان گفت: یکی از دغدغه‌های همیشگی مدیریت شهری، ارتقاء سطحی کمی و کیفی مستمر خدمات در این ایام است و برهمین اساس تصمیم گرفتیم تا این تجربیات را برای بهبود دوره های بعد به صورت مکتوب به رشته تحریر درآوریم.

قائم مقام ستاد اربعین شهرداری مشهد افزود: در همین راستا تولید و نگارش کتاب «تجربه‌نگاری اربعین» در دستور کار قرار گرفت و اکنون در مرحله آماده‌سازی بوده و تا پایان سال نیز شاهد چاپ و رونمایی از این کتاب خواهیم بود.

وی ادامه داد: یکی از پیشنهادهای شهرداری مشهد، تشکیل کمیته مشترک و مشخصی به منظور پیشبرد برنامه‌های اربعین در شهر نجف است؛ ذیل این کمیته می‌توان کارگروه‌های مختلفی نیز متناسب با نیازهای این ایام تعریف کرد.

حاجی زاده تصریح کرد: دفتر ثابتی هم می‌توان در این خصوص پیش‌بینی کرد تا با بهره‌گیری از تجربیات ده‌ساله، مزیت‌ها و نقاط مثبت را تقویت و ضعف‌ها را برطرف کنیم و وحدت رویه داشته باشیم. 

وی در خصوص برنامه های شهرداری برای اربعین ۱۴۰۳ یادآور شد: فرآیندهای اربعین ۱۴۰۳ شهرداری مشهد نیز به زودی آغاز می‌شود تا منسجم‌تر از هرسال، فعالیت‌ها و اقدامات خود ویژه این ایام را پیش ببریم.

پایان پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha