به شکرانه پیروزی جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی، کاروان شادی خودرویی و موتوری در بندر آستارا به حرکت درآمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، به شکرانه پیروزی جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی و حمایت از پیروزی ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین، کاروان بزرگ خودرویی و موتوری مردمی در خیابان‌های شهر مرزی آستارا به حرکت درآمد.

این کاروان خودرویی و موتوری از روبروی مرقد مطهر شهدای گمنام آستارا آغاز و در خیابان‌های شهید مطهری، فارابی، شهید حاجی‌عباسی و امام خمینی(ره) ادامه یافت و مراسم در مقابل مزار شهدای والامقام شهرستان به پایان رسید.

کاروان شادی خودرویی در آستارا به حرکت در آمد

شرکت‌ کنندگان در کاروان شادی خودرویی و جشن تاریخی جوانان فلسطین، در حالی که پرچم‌های مقدس کشورمان، فلسطین و حزب‌الله لبنان را در دست داشتند این حرکت مجاهدان فسلطینی در برابر رژیم اشغالگر اسرائیل را گرامی‌داشته و جشن گرفتند.

کاروان شادی خودرویی در آستارا به حرکت در آمد

مردم انقلابی و ولایی بندر آستارا با راه‌اندازی کاروان خودرویی و موتوری حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و آرمان‌های قدس شریف و عملیات طوفان الاقصی برای اخراج رژیم صهیونیستی از منطقه اعلام کردند.

کاروان شادی خودرویی در آستارا به حرکت در آمد

به گزارش شبستان، به دنبال جنایات ادامه‌دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین‌های اشغالی، رزمندگان مقاومت فلسطین طی عملیاتی با عنوان«طوفان الاقصی» عملیات همه جانبه و پیچیده‌ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی آغاز و این عملیات ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha