سی‌امین اجلاس سراسری نماز به میزبانی زنجان برگزار می شود و علاقمندان تا ۱۵ آذرماه فرصت دارند تا آثار خود را در هفت محور به دبیرخانه این ستاد در زنجان ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سی‌امین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه» به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.


علاقه مندان می توانند آثار خود را به این اجلاس در هفت محور «ارتباط با نسل نو با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز»، «راهکارها و موانع نماز نسل نو دین مدار در تراز ایران اسلامی؛ چالش‌ها، فرصت‌ها و فاصله‌ها» و «متولیان فرهنگی، علمی، اجرایی و نماز نسل نو؛ نقش‎ها، وظایف و عملکردها» اسال کنند.


«حلقه‌های میانی و نماز نسل‌ نو»، «خانواده و نماز نسل نو»، «مدرسه، مسجد، دانشگاه و نماز نسل نو؛ فرصت‌ها، چالش‌ها و ایده‌ها» و «مدارس، مساجد و دانشگاه‌های الگو در ترویج اقامه نماز در بین نسل نو» دیگر محورهای این اجلاس سراسری است.


ارسال رساله دکتری، پایان نامه ارشد، مقالات علمی و پژوهش‌های کاربردی به این اجلاس مجاز است و به شرکت کنندگان در این اجلاس ۱۱۰ جایزه نقدی به همراه گواهی شرکت اهدا خواهد شد.


علاقه‌مندان  می توانند آثار خود به آدرس noor.namaz.ir ارسال کنند و براساس اعلام دبیرخانه اجلاس آثار برتر در نیمه دوم آذر ۱۴۰۲ از طریق پایگاه اطلاع رسانی www.namaz.ir اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha