کرسی ترویجی «رویکرد فلسفی-دینی به پدیده‌های فراروان‌شناختی و پیامدهای اعتقادی آن» به میزبانی شعبه قم موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان: کرسی ترویجی با عنوان «رویکرد فلسفی-دینی به پدیده‌های فراروان‌شناختی و پیامدهای اعتقادی آن» از سوی گروه فلسفه موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار می شود.


دکتر «مصطفی عزیزی علویجه» عضو هیات علمی دانشگاه بین‌المللی جامعه‌المصطفی (ص) العالمیه به عنوان ارایه دهنده، دکتر «احمد شه‌گلی» عضو هیات علمی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و دکتر «محمدصادق شجاعی» عضو هیات علمی پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی (ص) به عنوان ناقد در این کرسی ترویجی حضور دارند.


بر پایه این گزارش: دکتر «حمزه‌علی اسلامی‌نسب» نیز به عنوان دبیر این کرسی ترویجی که در روز چهارشنبه 26 مهر ساعت 16 برگزار می شود حضور داشته و جلسه را مدیریت می کند.


گفتنی است این کرسی ترویجی در شعبه قم موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران به نشانی قم، بلوار شهید صدوقی، خیابان حضرت ابوالفضل (ع)، خیابان دانش، کوچه دانش 3، پلاک 71 برگزار می‌شود، ضمن اینکه امکان شرکت در این برنامه به صورت مجازی از این لینک وجود دارد.
 

برگزاری کرسی ترویجی «رویکرد فلسفی-دینی به پدیده‌های فراروان‌شناختی و پیامدهای اعتقادی آن» 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha