حجت الاسلام والمسلمین محمد ترابیان به عنوان مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، آئین تکریم و معارفه سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران دقایقی پیش با حضور حجت الاسلام والمسلمین روح الله رهبری،   مشاور ارشد و دستیار ویژه رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و احسان آهنگر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و جمعی از مدیران نمونه کانون های مساجد این خطه از شمال کشور در سالن کنفرانس دستگاه فرهنگ و هنر دیار علویان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ترابیان با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به عنوان سرپرست جدید ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران معارفه و از تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین رجب نعمتی در طول تصدی این مسئولیت تکریم بعمل آمد.

متن حکم مسئولیت سرپرست ستادفهمای مازندران بدین شرح می باشد:

 برادر ارجمند حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محمدترابیان

نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت «سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران)) منصوب می‌شوید.

بی تردید توفیق خدمت به خانه‌های خدا و فعالان حوزه فرهنگ و هنر مساجد کشور موهبتی است که به لطف حضرت باری تعالی در این مقطع از زمان به ما اعطا شده است؛ از این رو ضروری است در چارچوب ماموریت‌های ذاتی و ابلاغی ستاد و با بهره گیری از تمامی فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد زمینه خدمت رسانی گسترده به کارگزاران، فعالان، نمازگزاران و مخاطبان مساجد را فراهم کنید.

اهتمام برای احیای کارکردهای مسجد طراز در یکایک مساجد استان، پیگیری تحقق اهداف و وظایف شورای هماهنگی استان، هم افزایی و حسن استفاده از ظرفیت های حاکمیتی و مردمی، شبکه سازی و توانمند سازی فعالان کانون های مساجد، جریان سازی و حضور موثر فرهنگی، هنری و اجتماعی در استان و تعامل پویا و هدفمند با نخبگان و صاحب نظران فرهنگی مورد تاکید است.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال در مسیر تحقق مسجد طراز اسلامی مبتنی بر آیات کریمه قرآن و روایات حضرات معصومین(علیهم السلام) و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای تحقق بیانیه گام دوم موفق و موید باشید.

کمال الدین خداداده- رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha