با دستور تولیت آستان قدس رضوی، فردا در واکنش به جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی پرچم گنبد منور و مطهر رضوی مشکی خواهد شد و نقاره خانه نواخته نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، در اقدامی بی سابقه و با دستور تولیت آستان قدس رضوی، فردا در واکنش به جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به‌ ویژه بمباران بیمارستان المعمدانی، پرچم گنبد منور و مطهر رضوی مشکی خواهد شد و نقاره خانه نواخته نمی‌شود.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از ۵۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

اقدامی بی‌سابقه در حرم رضوی؛ پرچم عزا برای غزه

به گزارش خبرگزاری شهاب، القدره تأکید کرد که این اقدام، کشتار دسته جمعی است که در پی این حمله به بیمارستان صورت گرفته است.

برخی از منابع خبری تعداد شهدا را بالغ بر ۶۰۰ نفر اعلام کردند. وزارت بهداشت فلسطین ساعاتی پیش آخرین آمار شهدا را بالغ بر سه هزار نفر و افراد زخمی را بالغ بر ۱۲ هزار نفر عنوان کرده بود.

پیش از این هم، مقام‌های نظام سلامت در غزه گفتند که تنها بیمارستان سرطان‌شناسی در اراضی فلسطین حداکثر ظرف ۴۸ ساعت آینده تعطیل خواهد شد. 

اعلام عزای عمومی در سراسر کشور 

دولت جمهوری اسلامی ایران نیز طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران بویژه کودکان و زنان بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه، فردا چهارشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

در این بیانیه از مجامع بین المللی و سران کشورهای مختلف بویژه کشورهای اسلامی  خواسته شده است ضمن محکومیت این اقدام شنیع بعنوان جنایت جنگی علیه بشریت و نسل کشی روابط خود با این رژیم را قطع و سفرای رژیم صهیونیستی را اخراج نمایند.

پایان پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha