با صدور حکمی از سوی دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور تحت کمیته نظارت مجلس شورای اسلامی رضا معاشرتی به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل گیلان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، رضا معاشرتی با حکم حمزه صفر بیگی دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان گیلان منصوب شد.

رضامعاشرتی ازجوانان فعال درعرصه اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است؛ معاونت هماهنگی اموراستان درجمعیت نخبگان کشور، سرپرست کمیته حقوقی پیکلبال فدراسیون انجمن‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران،مشاور دبیرکل وعضوکمیته فرهنگی واجتماعی اتحادیه بین‌المللی ورزشکاران وتشکلات ورزشی کشور، مسئول موسسه طنین ایثارگران گیلان،مدیرشبکه جوانان انقلاب اسلامی استان،مسئول قرارگاه جهادی شهیدعظیم نوروزی، مشاورانجمن فری فایتینگ شمال غرب کشور،مسئول فرهنگی هیئت پرورش اندام استان گیلان، مدیر کانون فرهنگی هنری امام مهدی (عج)، مسئول جمعیت یاوران ولایت آستارا، مدرس مدارس غیردولتی و مؤلف مقالات علمی ازجمله سوابق دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان گیلان است.

به گزارش شبستان، مجمع مشورتی نظام مسائل کشور با هدف عینیت بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب و به منظور بررسی و شناسایی ظرفیت‌های و احصا مشکلات کشور با تدبیر دستگاه برآمده از روحیه انقلابی تشکیل شده است.

 این مجمع در راستای کمک فکری و ایده‌پردازی و پیگیری مطالبات و احصای مسائل و مشکلات مردم جهت مشورت به  مجلس شورای اسلامی و همچنین مرکز پژوهش‌های مجلس در سطح استانی و شهرستانی تشکیل شده است که با حضور نخبگان در موضوعات کمیسیون‌های تخصصی مجلس مورد بحث و بررسی و تحلیل قرار می‌دهد و با ارائه راهکارهای متناسب سعی در فعال‌سازی حوزه‌های تقنینی و نظارتی و مطالبه‌گری مجلس از مسئولان امر می‌کند و در واقع مجمعی برای مشورت‌دهی به مجمع نمایندگان استان برای مطالبه‌گری و پیگیری بیشتر تشکیل می‌یابد.

 مجمع مشورتی نظام مسائل کشور فارغ از گروه‌ها و جریان‌های سیاسی بوده و با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی، ارگان‌ها و نهادهای حاکمیتی و آحاد نخبگان و اساتید و دانشجویان دغدغه‌مند و اقشار تاثیرگذار سعی در علت‌یابی مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف بوده و این امر باعث تحرک بیشتر دستگاه‌های اجرایی و مسئول خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha