اهالی مسجد حضرت علی ابن ابی طالب(ع) صدرا، با ارسال نامه به رهبر معظم انقلاب آمادگی خود را برای نبرد با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، جوانان و اصحاب مسجد و حسینیه حضرت علی ابن ابی طالب(ع) شهر صدرا، متعلق به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با ارسال نامه به محضر ولی امر مسلمین جهان در پی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، آمادگی خود را برای مبارزه و نبرد با این رژیم کودک کش اعلام کردند.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارین
محضر مبارک و نورانی ولیّ امر مسلمین جهان
حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای
ادام الله ظله الوارف علی رؤوس المسلمین

با تقدیم سلام و تحیات وافره و ادعیه خالصانه 

احتراماً محضر جنابعالی معروض می‌دارد: ما فرزندان انقلابی شما از مسجد و حسینیه حضرت علی ابن ابی طالب علیهما السلام از استان دلاورخیز فارس و در جوار سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی، باتوجه به جنایات اخیر و شرم آور رژیم غاصب و کودک کُش صهیونیستی در غزه ی مظلوم، بغض و خشم انقلابی خویش را در سینه پرورانده و آماده ایم تا با حضور خویش در فلسطین اسلامی به فرمان حضرتعالی پنجه در پنجه شویم با این خبیثان و عالَم را از لوث وجود این غده ی سرطانی با کمک همه ی مجاهدان جبهه ی مقاومت اسلامی پاک نماییم که نَصرُُ مِن الله وَ فَتحُُ قریب...
مولانا و قائدنا، ما جنگ نرم با دشمنان اسلام را در سایه سار فرامین و منویات حضرتعالی همچون گذشته بفضل الهی ادامه خواهیم داد تا فرمان وجود شریفتان پیرامون جنگ سخت با ظالمین صهیونیستی در صورت صلاحدید صادر و ما فدایی راه رهایی قدس شریف باشیم.
ان شاءالله...

خاضعانه ملتمس دعای خیرتان در حق جوانان امّت اسلام، بویژه جوانان میهن اسلامی و استان پهناور فارس و شهر جدید صدرا هستیم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

اصحاب مسجد و حسینیه
حضرت علی ابن ابی طالب(ع)
شهر جدید صدرا 
استان فارس
۲۶ مهرماه ۱۴۰۲
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha