نماینده دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی گفت: تروبج فرهنگ مهدویت و آشنا کردن نسل جوان با آموزه های قرآنی و تعالیم صحیح دینی و اخلاقی، زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت سلام الله علیه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، صبح امروز دوشنبه(1 آبان ماه) نماینده دیار پانزده خرداد با اعضای بنیاد مهدویت در شهرستان ورامین دیدار کرد و از تلاش های اعضای این بنیاد در خصوص ترویج مهدویت قدردانی نمود.

دکتر حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای بنیاد مهدویت گفت: ترویج فرهنگ مهدویت با تربیت افراد صالح، پاکدست و پاکدامن که معتقد به اجرای عدالت و پیشرفت باشند، محقق خواهد شد.

وی افزود: تروبج فرهنگ مهدویت و آشنا کردن نسل جوان با آموزه های قرآنی و تعالیم صحیح دینی و اخلاقی، جامعه را به سمت معنویت پیش خواهد برد و زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت سلام الله علیه خواهد گردید.

نوش آبادی با اشاره تلاش مسئولین برای ساختن جامعه تراز اسلامی اظهار داشت: مدیران صالح و کارآمد که انگیزه خدمت صادقانه به مردم را داشته باشند و فارغ از تعلقات شخصی و گروهی، در حل مشکلات جامعه تلاش نمایند، بستر ساز ظهور امام عصر(عج) خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha