رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: دخترانی که در حوزه ورزش فعالیت می کنند، هر چقدر سالم تر و پر نشاط تر باشند فرزندان پویاتر و فعال تری را در جامعه تربیت کرده و مدیران موثرتری را به جامعه فردا تحویل خواهند داد.

فاطمه سلیمی عضو شورای اسلامی شهر مشهد در حاشیه نمایشگاه ورزش و خانواده در گفتگو با شبستان با بیان اینکه دوره ششم مدیریت شهری  در حوزه ورزش زنان و بانوان نگاه ویژه ای دارد، اظهار کرد: باید تلاش کرد تا نقش مؤثر زنان و جایگاه آنان در خانواده و جامعه به جهانیان معرفی شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ورزش و خانواده به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شده است افزود: در این نمایشگاه ۵۲هیات ورزشی درغرفه آقایان و ۴۸ هئیت ورزشی در غرفه بانوان فعال می باشد، و خانواده ها را با رشته های مختلف ورزشی آشنامی کنند که این امر بستر مناسبی را ایجاد کرده تا ورزشکاران رشته های ورزشی خود را به خانواده ها معرفی کنند.

وی تصریح کرد :خانواده وقتی در کنار هم از فضای مجازی دور می شوندو در فضای واقعی در کنار هم شادی و نشاط داشته باشند، خانواده پویا و سالمی را تجربه می کنند. 

وی با تاکید بر اینکه، دختران امروز مادران فردا می شوند، افزود: دخترانی که در حوزه ورزش فعالیت می کنند، هر چقدر سالم تر و پر نشاط تر باشند فرزندان پویاتر و فعال تری را در جامعه تربیت کرده و مدیران موثرتری را به جامعه فردا تحویل خواهند داد.

رئیس کمسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد:خوشبختانه در حوزه ورزش دختران و بانوان خراسان رضوی؛ قهرمانان زیادی داریم که در عرصه ورزش بسیار خوش درخشیدند.

وی افزود:ماهم تلاشمان در مدیریت شهری بر این است که فضاهای ورزشی را در مشهد افزایش دهیم تا الگوی مناسبی در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه‌، در راستای توجه به بانوان و جایگاه آنان جشنواره خورشیدکه از ۴۶کشور از خبرنگاران رسانه آمده بودند، برگزار شد، افزود: بسیاری از خبرنگاران کشور های همسایه حاضر در آن جشنواره واقعیت‌های جایگاه زن ایرانی که دختران توانمند و چهره واقعی زنان ایرانی بودند را به گوش جهانیان رساندند.

سلیمی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه در حوزه بانوان تا به امروز خدمات تفریحی و ورزشی خوبی انجام شده است که بوستان شهربانو وکیل اباد با مساحت هفت هکتار و امکانات منحصر به فرد ورزشی و فرهنگی در بلوار وکیل آباد از آن جمله است.

پایان پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha