رییس هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان گفت: تیم کوهنوردی شرکت صنایع سیمان خاش به نمایندگی از جامعه شریف کارگری استان به قله ۴۰۵۰ متری تفتان صعود کردند.

سیدمهدی امیرجهانشاهی امروز در گفت و گو با خبرنگار  شبستان اظهار کرد: این صعود در قالب طرح ملی سیمرغ و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با همکاری فدراسیون ورزش کارگری و انجمن کوهنوردی کشور در ۳۱ استان به طور همزمان توسط کارگران کوهنورد اجرا شد.

وی بیان داشت: اعضای تیم منتخب کوهنوردی کارگری سیستان و بلوچستان از کوهنوردان فعال و باتجربه شهرستان‌های استان هستند که به عنوان نیروهای کارگری در شرکت و واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند.

رییس هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان گفت: انجام اصولی ورزش موضوع مهمی است که ما به آن تاکید داریم و در این راستا از همه ظرفیت موجود برای ارتقا ورزش وسلامت کارگران استان بهره خواهیم گرفت.

امیرجهانشاهی افزود: کوه آتشفشان نیمه فعال تفتان با چهار هزار و ۵۰ متر ارتفاع در ۳۰ کیلومتری شهر خاش و ۱۶۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده و در طول سال به ویژه فصل های پاییز و زمستان پوشیده از برف است.  

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha