شبهه‌آفرینی و تبلیغات منفی دشمن برای دیده نشدن خدمات دولت

فداکار خدمات گسترده دولت سیزدهم را مورد تاکید قرار داد و افزود: اما دشمن مدام سعی دارد تا با شبهه‌آفرینی و تبلیغات منفی، فعالیت‌های دولت دیده نشود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدمهدی فداکار، یکشنبه(۵ شهریور) در مراسم افتتاحیه رزمایش سراسری گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات و کارمندان از جوار گلزار شهدا با گرامیداشت یاد شهدا؛ خدمات گسترده دولت سیزدهم را مورد تاکید قرار داد و افزود: اما دشمن مدام سعی دارد تا با شبهه‌آفرینی و تبلیغات منفی، فعالیت‌های دولت دیده نشود.

استاندار کرمان گفت: اما برخلاف خواست دشمن طی دو سال از دولت مردمی به لطف الهی، اتفاقات خوبی رخ داده در حالیکه این دولت، زمین سوخته و مین‌گذاری شده و دولتی را تحویل گرفت ورشکسته، ناامید، پر از ضعف که خودشان هیچ امیدی به آینده آن هم نداشتند و عملاً راه را برای باج گرفتن دشمن فراهم کردند.

وی با بیان اینکه کسانی که روزی به دنبال شکل‌دهی اجماع جهانی علیه جمهوری اسلامی بودند اما الان شاهد برعکس آن هستند؛ اظهار کرد: شبکه‌سازی جهانی علیه دشمن در قالب اتحادیه‌های منطقه‌ای و جهانی و دلارزدایی در حال شکل‌گیری است. 

استاندار کرمان عضویت ایران در بریکس و سازمان همکاری شانگهای را از جمله اتفاقات مهم در دولت سیزدهم دانست که عده ای سعی می کنند آن را نبینند در حالیکه اگر در دولت قبل اتفاق افتاده بود، برای آن جشن می‌گرفتند.

وی تصریح کرد: کار بزرگی در دنیا اتفاق می‌افتد و آن هم تنها شدن دشمن است.

فداکار در پایان به گوشه ای از موفقیت‌های دولت در دو سال گذشته اشاره کرد.

کد خبر 1621394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha