۷۳۳ طرح عمرانی در چهارمحال و بختیاری آماده افتتاح شد

حیدری گفت: ۷۳۳ طرح با اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، علی حیدری روز (چهارشنبه ۱ شهریور) در نشست خبری به مناسبت هفته دولت که در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در هفته دولت ۹۵۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.
سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از این تعداد ۲۲۰ پروژه کلنگ‌زنی با اعتبار ۵۴ هزار و ۴۴۸ میلیارد تومان است و ۷۳۳ طرح افتتاحی با اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان است.
سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است، تصریح کرد: در تمامی نقاط استان طرح‌های عمرانی فعال است.
حیدری تاکید کرد: بر اساس آخرین ارزیابی وزارت کشور در خصوص طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی، چهارمحال و بختیاری توانسته رتبه دوم را از نظر تعداد طرح‌های افتتاحی با در نظر گرفتن جمعیت، به خود اختصاص دهد.
وی اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری جزو آخرین استان‌ها برای میزبانی سفر ریاست جمهوری بود و اولین اعتباری که به استان تخصیص داده شد، آذرماه سال گذشته بود.
سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استان ما از نظر جمعیت نسبت استان‌های دیگر کشور در رتبه ۲۵ قرار دارد و رسیدن به رتبه دوم موفقیتی بزرگ است، افزود: بعضی از استان‌هایی ممکن است از نظر مبلغ ریالی و اعتباری از استان ما جلوتر باشند و این به دلیل نفت‌خیز بودن استان‌هاست که بر اساس قوانین یک درصد از فروش نفت به آن استان تعلق می‌گیرد.  
کد خبر 1621426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha