انعکاس عملکرد دولت آثار مثبتی در جامعه به همراه دارد

روانشاد با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت بیان دستاوردهای دولت است، افزود: تلاش اصحاب رسانه در انعکاس عملکرد دولت آثار مثبتی در جامعه به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اعظم روانشاد امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب خبرگزاری های استان، با گرامیداشت هفته دولت و شهدای هفته دولت، اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت برای آحاد مردم بویژه نسل جوان است.


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به توطئه های دشمنان، افزود: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.


وی  با بیان اینکه جنگ امروز دشمن، جنگ روایت هاست، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی صحیح و به موقع مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.


روانشاد با اشاره به نقش اصحاب رسانه در مقابله با توطئه های دشمنان، خاطرنشان کرد: تلاش اصحاب رسانه در انعکاس عملکرد دولت آثار مثبتی در جامعه به همراه دارد.


دشمن در قالب جنگ رسانه ای به دنبال تغییر باورهاست

مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هم در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، اظهار داشت: دشمنان در جنگ رسانه ای به دنبال نادیده گرفتن خدمات دولت هستند.


تیمور احمدوند با بیان اینکه دشمن در جنگ رسانه ای به دنبال تغییر باورهاست، افزود: برای مقابله با توطئه های دشمنان لازم است، دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت به درستی برای مردم بیان شود.


در ادامه این نشت که با حضور اصحاب خبرگزاری ها برگزار شد، بر راه اندازی پویش رسانه ای به ویژه هفته دولت در استان لرستان تاکید شد.

کد خبر 1621444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha