خدمت به مردم اجر و پاداشی والا نزد خدا دارد

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی گفت: خدمت کردن در نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم در نزد پروردگار متعال اجر و پاداشی والا دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام محمدجواد باقری‌ارومی امروز(پنجشنبه، ۲ شهریور) در دیدار جمعی از مدیران شهرستان با وی که به مناسبت هفته دولت در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهارکرد: برگزاری چنین دیدارهای نمادینی به نوعی تجدید پیمان با ولایت و رهبری است.

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه در هفته دولت ۸۰ پروژه عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: لبخند رضایتی که بر چهره مردم با بهره‌برداری از پروژه‌ها ایجاد می‌شود، بسیار ارزشمند است.

وی  گلایه‌های مردمی از مسئولان و کارکنان در آستارا نسبت به سایر نقاط را خیلی کمتر عنوان کرد و گفت: این امر نشان می‌دهد خدمات‌رسانی مجموعه اداره‌ها  در آستارا خوب انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به اینکه برخی افراد انتظار بیشتر از مسئولان دارند، خاطرنشان‌کرد: مسئولان با مردم و مراجعین برخورد خوب داشته و سعه صدر مدیران ادارات می‌تواند رضایت بیشتر مردم به دنبال داشته باشد.

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه برطرف کردن نیازهای یک مومن براساس توصیه‌های اهل‌بیت(ع) از هرعبادت و زیارتی بالاتر است، گفت: خدمت کردن در نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم در نزد پروردگار متعال اجر و پاداشی والا دارد.

محمدرضا شهاب‌زاده نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهارکرد: شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای دولتمردان در انجام کارها و ماموریت‌هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده‌شان گذاشته شده، است.

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان‌اینکه در این هفته ۸۶ پروژه تقدیم مردم این شهرستان می‌شود، افزود: حدود یک‌هزار و ۴۰ میلیارد ریال برای بهره‌برداری از این طرح‌ها اعتبار هزینه شده است.

کد خبر 1621539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha