بهره‌برداری از  پروژه های بهزیستی با هدف خدمت رسانی به جامعه هدف این سازمان

حسین آبادی از افتتاح و بهره‌برداری ۱۷ پروژه بهزیستی به مناسبت هفته دولت در استان مرکزی خبر داد و گفت: بهره برداری از این پروژه ها با هدف خدمت رسانی به جامعه هدف و گره گشایی از مشکلات آنان انجام می شود.

محمود حسین آبادی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به برنامه های بهزیستی استان در این هفته اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: ۱۷ پروژه بهزیستی به مناسبت هفته دولت در استان مرکزی افتتاح و بهره برداری می شوند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به تحویل واحدهای مسکونی همزان با هفته دولت بیان کرد: واحدهای مسکونی قابل واگذاری در هفته دولت به صورت خود مالکی بوده که در قالب تفاهم نامه تأمین مسکن خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول، معلولین سرپرست خانوار و زنان خود سرپرست هستند.

این مقام مسئول اضافه کرد: این منازل با مشارکت بنیاد مسکن، راه و شهرسازی ساخته شده‌اند و علاوه بر استفاده از کمک بلا عوض سازمان مابقی سهم آورده خود مددجو بوده است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل بهزیستی استان نیز همانند سایر دستگاه‌های اجرایی استان به مناسبت هفته دولت و به‌منظور ارائه خدمات بیشتر به مددجویان طرح‌های آماده بهره‌برداری خود را افتتاح خواهد کرد، گفت: افتتاح ۱۲ واحد مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان از جمله پروژه‌هایی قابل افتتاح است.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی خاطر نشان کرد: پروژه‌های مسکونی مددجویان این اداره کل در شهرستان‌های شازند و خنداب به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین آبادی با بیان این‌که در این هفته مرکز حرفه آموزی پسران در شهرستان ساوه افتتاح می شود، افزود: مرکز مشاوره در شهرستان دلیجان، مرکز اقامتی بهبودو بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد در شهرستان ساوه، فاز دوم مرکز بیماران روانی، مرکز حمایت از اطفال و نوجوانان و افتتاح واحد تعمییرات ویلچرجامعه معلولین در اراک از مهم ترین پروژه های قابل افتتاح در این هفته هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مشارکت بخش خصوصی در افتتاح این پروژه‌ها چشمگیر است و امیدواریم با مشارکت خیرین در ساخت واحدهای مسکونی معلولان اقدام‌های مؤثری در استان انجام شود.

کد خبر 1621542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha