اربعین رزمایش بزرگ و آمادگی تمام امت اسلام است

خانچی، اربعین را رزمایش بزرگ و آمادگی تمام امت اسلام دانست و گفت: اربعین مقدمه‌ای برای ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) است که باید قدر آن را بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، محمد خانچی، در آئین افتتاحیه مواکب اربعین حسینی که در یادمان شهدای گمنام اندیمشک برگزار شد اظهار کرد: اربعین کنگره‌ای است که باعث اتحاد مسلمانان جهان و جمع شدن آنها در یک مکان مقدس می‌شود تا زمینه‌سازی ظهور شکل گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، اربعین را رزمایش بزرگ و آمادگی تمام امت اسلام دانست و افزود: اربعین مقدمه‌ای برای ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) است که باید قدر آن را بدانیم.

وی اذعان کرد: مقام معظم رهبری در بحث اربعین بر آسان، ارزان و ایمن بودن آن تأکید دارند و در این راستا مسئولان و مردم باید دست به دست هم دهیم و همچنین تلاش کنیم تا اربعین همچون گذشته مردمی بماند.

خانچی، با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار اندیمشک دین خود را به انقلاب ادا کرده‌اند تصریح کرد: مردم استان خوزستان کریمانه هر آنچه در بضاعت دارند جهت پذیرایی از زائران حضرت سیدالشهدا (ع) پای کار آورده‌اند.

یوسف زمانی اصل، نیز عنوان کرد: امسال مردم مؤمن اندیمشک توفیق دارند به صورت شبانه‌روزی به مدت بیش از ۲۰ روز با برپایی بیش از ۱۰۰ موکب در شهرستان به پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران بپردازند.

سرپرست فرمانداری اندیمشک، بیان کرد: با وحدت و هماهنگی میان مسئولان و مردم، مانند سال‌های گذشته اقدامات بسیار خوبی در بحث مواکب اربعین انجام شده است.

در ادامه این مراسم، مداحان اهل بیت (ع) به مداحی پرداختند و مسئولان استانی و شهرستانی نیز از مواکب برپا شده در یادمان شهدای گمنام بازدید کردند.

کد خبر 1621563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha