سالن چند منظوره روستای تیغاب به بهره برداری رسید

استاندار خراسان جنوبی در سفر به شهرستان قاین سالن چند منظوره روستای تیغاب را با اعتبار 120 میلیارد ریال افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز جمعه در دومین روز از هفته دولت  با همراهی نماینده مردم قاینات سالن چند منظوره روستای تیغاب را افتتاح کرد.

استاندار خراسان جنوبی در این مراسم، اظهار کرد: این سالن مقرر بود با حضور وزیر ورزش به بهره برداری برسد اما به دلیل زمان بر شدن، این مهم دیشب در دستور کار قرار گرفت.

قناعت با بیان اینکه مردم روستای تیغاب بسیار انقلابی و ولایی هستند که در بزنگاه ها همیشه نقش آفرینی کرده اند، افزود: ریاست جمهوری در استان های مختلف و روستاهای کشور در حال رصد کارها و برنامه ها است و در کنار این مهم، سفرهای خارجی را در گروه های تجاری و اقتصادی جهان مثل شانگهای، بریکس  دنبال می کنند.

وی با بیان اینکه زبان دنیا را کسانی بلدند که زبان ملت را بفهمند، افزود: این دولت زبان ملت و مردم را می فهمند چراکه روز در متن جامعه هستند لذا زبان دنیا را می فهمند  نمونه آن این است که ایران عضو دو معاهده بین المللی شده است که کمتر یک سال مزایای این عضویت در اقتصاد و سفره مردم خواهد آمد.

گفتنی است این سالن ورزشی چند منظوره با مساحت ۱۲۰۰ متر مربع در سال ۱۳۹۰ کلنگ زنی و با اقدامی جهادی در دولت مردمی سیزدهم با اعتبار هزینه شده ۱۲۰ میلیارد ریال تکمیل و در دومین روز از هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد خبر 1621578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha