هفتمین نمایشگاه توانمندی های بانوان، صنایع دستی و محصولات سنتی و محلی بانوان کانون های فرهنگی و هنری مساجد افتتاح شد

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان مهاباد گفت: همزمان با اولین روز هفته دولت هفتمین نمایشگاه توانمندی های بانوان، صنایع دستی و محصولات سنتی و محلی بانوان کانون های فرهنگی و هنری مساجد افتتاح شد.

️محمد ارجمندی، مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان مهاباد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، ضمن تشکر از همراهی بانوان توانمند مهابادی که سابقا توسط کانون های فرهنگی و هنری منطقه ای شناسایی و سپس در یک حرکت جمعی توسط کانون فرهنگی و هنری ساجده ساماندهی شده اند، هدف از برگزاری این نمایشگاه ها را حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از هنرمندان و تولیدکنندگان محصولات خانگی بانوان دانست.

وی افزود: در صورتی که تامین مالی و تجهیزاتی این نمایشگاه ها میسّر گردد، در اکثریت فضاهای روباز مناطق نیز برپا می شود که این قضیه به رشد کمی و اشتغال بیشتر منجر می گردد.

هفتمین نمایشگاه توانمندی های بانوان، صنایع دستی و محصولات سنتی و محلی بانوان کانون های فرهنگی و هنری مساجد افتتاح شد

ارجمندی ادامه داد: تعداد غرفه داران این نمایشگاه  ۶۳ و تعداد کل هنرمندان  ۸۰ نفر است.

وی گفت: این نمایشگاه که با حضور مسئولین شهرستان در اولین روز هفته دولت، افتتاح شد، در طی۷ روز آینده، از ساعت۴عصر تا ۱۰ شب مورخه ۸شهریور در سالن وحدت شهرداری مهاباد برپا خواهد بود.

گفتنی است؛ این نمایشگاه به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد و کانون فرهنگی و هنری ساجده(مسجد یوسف قاضی) برگزار شده است.

کد خبر 1621594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha