دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال سیاه نمایی موفقیت‌های کشور هستند

آیت الله خاتمی گفت : دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال سیاه نمایی موفقیت‌های کشور ما در طول سالهای پس از انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک هفته دولت، اظهار کرد: امروز شاهد اقدامات دولت در حوزه‌های مختلف هستیم. 
 وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی استان، خدمات نظام را به صورت مقایسه ای با قبل از انقلاب برای مردم بازگو کنند، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات خیره کننده ای انجام گرفته است. 
امام جمعه زنجان اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال سیاه نمایی موفقیت‌های کشور ما در طول سالهای پس از انقلاب اسلامی هستند. 
به گفته خطیب جمعه زنجان، رهبری در خصوص شیطنتها و توطئه‌های دشمنان در موقعیت‌های مختلف هشدار داده‌اند.
آیت الله خاتمی ادامه داد: هشتم شهریور به عنوان روز مبارزه با تروریست نام گرفته است و به فرموده رهبری اگر قدرت عظیم ایمان، انگیزه ملت و رهبری آسمانی و تائید شده امام عظیم‌الشان ما نبود، ایستادگی در برابر آن همه شقاوت، خصومت، توطئه و خباثت امکانپذیر نبود.
وی با گرامیداشت ۱۷ هزار شهید ترور که در تاریخ انقلاب ثبت شده است، گفت: باید قدردان خون این شهدا باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان به کشتار ۲۰ ساله آمریکا در افغانستان اشاره کرد و گفت: جنایات آمریکا در منطقه تمام نشدنی است.
کد خبر 1621608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha