دستاوردهای نظام برای مردم تبیین شود

حجت‌الاسلام فلاح با بیان‌اینکه کارهای انجام شده و دستاوردهای نظام باید برای مردم تبیین شود، گفت: مردم برکات نظام‌ و کارهای انجام شده را باید ببینند و آثار آنها را در سفره‌های خودشان لمس کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود تالش،اظهارکرد: نظام مادی بر پایه فریب و زور استوار است.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با بیان‌اینکه بر خلاف نظام مادی، نظام اسلامی بر پایه ایمان، تقوا و صداقت استوار است، افزود: ایمان و تقوا است که به جامعه امید می‌دهد واگر هر مدیر و مسئولی ناامیدی را در جامعه رواج دهد آن مسئول در واقع از یک فکر و حکومت طاغوتی تبعیت کرده و می‌کند.

وی ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی را یک گناه کبیره و نابخشودنی دانست و تصریح‌کرد: امنیت بزرگترین نعمت برای جامعه است.

حجت‌الاسلام فلاح با اشاره به اینکه امنیت موتور پیشرفت جامعه است، خاطرنشان‌کرد: اگر امنیت نباشد تولید، کشاورزی و اقتصاد و فرهنگ پیشرفت نمی‌کند.

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش در ادامه از تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، نیروی انتظامی، مرزبانی و تمامی نیروهای امنیتی و انتظامی که در راستای امنیت ایران اسلامی تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، این هفته را به دولتمردان تبریک گفت.

حجت‌الاسلام فلاح با بیان‌اینکه کارهای انجام شده و دستاوردهای نظام باید برای مردم تبیین شود، ادامه داد: مردم برکات نظام‌ و کارهای انجام شده را باید ببینند و آثار آنها را در سفره‌های خودشان لمس کنند.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش به عضویت ایران اسلامی در پیمان بریکس اشاره و این اقدام را یک اقدام بزرگ و ارزشمند دانست.

کد خبر 1621612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha