حضور سردار هادی رفیعی کیا در جمع خانواده و بستگان شهید والامقام  «علی بیژنی زیبا» 

سردار هادی رفیعی کیا، با حضور در جمع خانواده و بستگان شهید والامقام  «علی بیژنی زیبا» شهادت ایشان را تبریک و تسلیت گفت. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار هادی رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان مرکزی به همراه جمعی از معاونین و روسای پلیس های تخصصی و کارکنان این فرماندهی، امام جمعه شهرستان فراهان، نماینده مردم فراهان در مجلس و فرماندار شهرستان فراهان در جمع خانواده و بستگان شهید والامقام  «علی بیژنی زیبا» برای عرض تبریک و تسلیت حضور یافتند. 

سردار رفیعی کیا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بیژنی زیبا گفت: در ایامی که نزدیک به اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و ماه صفر هستیم این شهید بزرگوار دعوت حق را لبیک گفت و به جمع شهدا پیوست. 

فرمانده انتظامی استان مرکزی، با اشاره به اینکه در قرآن کریم و کلام ائمه اطهار (ع) و بزرگان دین در خصوص مقام شهدا بسیار سخن گفته شده است، ادامه داد: شهدا جایگاه ویژه ای نزد پروردگار دارند. 

وی با اشاره به اینکه سازمان عظیم و عزیز انتظامی چهل و ششمین شهید خود را در سال جاری تقدیم انقلاب و نظام کرد، ادامه داد: این شهدا سند عزت، افتخار و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند. 

شهید علی بیژنی زیبا صبح روز گذشته (۲شهریور) در درگیری با اشرار کوردل در منطقه سیب سوران استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل گردید .
این شهید والامقام ساکن استان مرکزی، متاهل و دارای ۲ فرزند می باشد.

کد خبر 1621613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha