«ناامیدی» نقشه‌ی اساسی دشمن برای نظام جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام محمدیان نقشه‌ی اساسی دشمن برای نظام جمهوری اسلامی را ناامید کردن مردم از این انقلاب عنوان کرد و گفت: ما باید به‌دنبال نسخه مقابل آن یعنی «امید» همراه با تبیین و چارچوب درست باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان گیلان، حجت‌الاسلام محمد محمدیان_ امام جمعه سنگر در خطبه‌های نماز امروز(جمعه، ۳ شهریور) با گرامی‌داشت هفته دولت و نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر این هفته را به دولت‌مردان و خادمان ملت شریف ایران تبریک گفت.

وی اقدامات دولت انقلابی در حوزه‌های عمرانی و بعضی از دیپلماسی‌های سیاسی را جای تقدیر دانست و با اشاره به عضویت ایران در گروه بریکس، افزود: بریکس گروهی است که برای از بین بردن سلطه آمریکا در عرصه اقتصادی و  پایان دادن به سلطنت دلار در معاملات بنا گرفت.

محمدیان با ببان اینکه بیش‌از ۵۰ درصد از اقتصاد دنیا و بیش‌از ۹۲ درصد از جمعیت دنیا کسانی هستند که در این گروه جمع شده‌اند، تصریح کرد: شاکله شکل‌گیری این گروه از اول به‌خاطر زمین زدن دلار از چرخه‌ای اقتصادی دنیا است.

وی آمریکا را دارای یک سلطنت پوشالی دانست که توانسته به‌خاطر سلطنت دلارش در دنیا و عرصه‌ اقتصادی قوی باشد و ادامه داد: امروز عضویت ایران در مجمع شانگهای و گریس که از مجامع قدرتمندی در دنیا هستند نشان می دهد که حرکت‌های دولت رییسی حرکت درستی است.

محمدیان ادامه داد: اما باید نگاه واقع‌بینانه ای هم به داخل داشته باشیم زیرا ما در عرصه معیشت و اقتصاد خود ضعف‌هایی داریم و انتظاراتی هم مقام معظم رهبری داشتند که با نامگذاری شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» بر آن تأکید کردند.

وی با تاکید بر اینکه قاطبه مسئولان ما شبانه‌روز در حال تلاش می‌باشند اظهار کرد: اما نقشه اصلی دشمن برای نظام ما این است که من و شما و مسئولین را ناامید کند.

محمدیان با اشاره به عملکرد ۴۳ سال گذشته انقلاب اسلامی با توجه به تحریم ها و تهدیدها و لطمات اقتصادی که در هشت سال جنگ تحمیلی که بر ایران وارد شد گفت:  خسارات جنگ تحمیلی بیشتر از خرابی‌های هیروشیما و ناکازاکی بود.  

وی اضافه کرد: در مقابل همه کمبودها و ضعف ها می بایست تحریم‌ها و دسیسه‌های دشمن را در نظر بگیریم.

محمدیان نقشه‌ی اساسی دشمن برای نظام جمهوری اسلامی را ناامید کردن مردم از این انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: ما باید به‌دنبال نسخه مقابل آن یعنی «امید» باشیم.

وی گفت: این امید نه اینکه امید واهی بلکه باید با تبیین و چارچوب درست باشد زیرا دشمن به‌دنبال زخم‌ها و برجسته کردن ضعف‌های ما است که مثل مگس روی آن بنشیند و چرکینش کند.

محمدیان افزود: متاسفانه کسانی که در همین نظام ظاهر انقلابی دارند اما حرکت لیبرالی داشته و دل‌داده غرب هستند مانع از بعضی از تلاش‌ها می‌شوند.

وی با بیان اینکه می بایست جهاد تبیین در مقابل این حرکت دشمن انجام شود و نقاط قوت ایران اسلامی برای همه بازگو شود خاطر نشان کرد: ما در همه ابعاد در یک جنگ ترکیبی قرار داریم و دشمن برای هر لحظه و هر عرصه ما برنامه‌ریزی کرده‌است و ما در این جنگ زخمی و کشته هم می‌دهیم.

محمدیان اذعان کرد: دشمن می‌خواهد همواره از خود تصویر افسانه‌ای ایجاد کند و تصویری که از ایران عرضه می‌کند ویرانی و خرابی است.

امام جمعه سنگر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند «ما نزدیک قله هستیم و سراشیبی‌ها را طی کرده‌ایم» تاکید کرد: واقعیت‌ها را ببینید، نظام جمهوری اسلامی همین کشوری است که موشک به هوا می‌فرستد، در سلول‌های بنیادی جزو سه کشور اول دنیا و در مسائل علمی تاپ کشورهای جهان است از این رو اقتدارش نباید با قیمت گوشت و مرغش مقایسه شود.

کد خبر 1621620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha