ساخت مسکن در 300 هکتار زمین شهرستان گلپایگان

عسگریان با یادآوری رکود 10 ساله در ساخت مسکن، گفت: 56 هکتار زمین با همه زیر ساخت ها، در کنار محله مسکن مهرآماده شده و وارد مرحله ساخت شده است و 246 هکتار در فاز دیگر برای ساخت مسکن ویلایی به زودی زیر ساخت ها و زیر سازی های آن صورت می گیرد و به مردم واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، محمدرضا عسگریان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز با برشمردن برخی دستاوردهای دوساله دولت گفت: مردم هنوز مشکل اقتصادی است و تورم بالا را حس می کنند و این درحالی است که برخی مشکلات کنونی ریشه در تصمیمات قبلی دارد و حل شدن مشکلی به خصوص تورم نیاز به زمان دارد و از تورم ۶۰ درصد به عدد۴۰ درصد رسیدیم و هدف دولت مهار تورم است و همه تلاش خود را می کند تا گام های اساسی را بردارد.

فرماندار شهرستان گلپایگان با تاکید بر امنیت پایدار شهرستان گلپایگان و کاهش جرایم خشن در این شهرستان، بیان کرد: نرخ اشتغال در شهرستان گلپایگان افزایشی و نرخ بیکاری، کاهشی است و به زودی ۳۰ هکتار به شهرک صنعتی گلپایگان افزوده می شود و برای فعال سازی شهرک صنعتی گلشهر تلاش می شود.

وی به افزایش ۳۰ درصدی محصولات کشت شده در بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: گندم تولیدی شهرستان گلپایگان نسبت به سال گذشته سه برابر شده است و به دلیل مرغوبیت بالای آن، همه گندم تولیدی به کارخانه آرد شهرستان داده می شود.

عسگریان از افتتاح ۲۵ پروژه با اعتبار ۲۲۵ میلیارد ریالی در بخش خصوصی و دولتی در هفته دولت خبر داد و تشریح کرد: ساخت و ساز مسکن مهر پس از ۱۰ سال رکود در دو فاز ادامه می یابد، فاز اول با ۵۶ هکتار زمین درکنار مسکن است که امکانات زیرساخت برده شده است و وارد مرحله ساخت و ساز ها شده است و فاز دوم به میزان ۲۴۶ هکتار بالاتر از اداره هواشناسی برای احداث خانه های ویلایی به زودی آماده سازی و به مردم واگذار می شود.

فرماندار گلپایگان با اشاره به تجهیزات جدید در بیمارستان امام حسین (ع) ،از پایان یافتن مراحل عمرانی بیمارستان آیت الله گلپایگانی و بهره برداری از همه این بیمارستان خبر داد و بیان کرد:کلنگ استخر شهرداری در هفته دولت به زمین می خورد و دوطرح استخر دیگر نیز با سرمایه بخش خصوصی به زودی آماده کلنگ زنی و مرحله اجرایی می شود.

وی با تشریح تلاش دولت مبنی بر تغیرات اساسی بر استخر موجود گلپایگان و کامل کردن امکانات آن، تصریح کرد: کارهای اداری این طرح طول کشید و پس از آن، هیچ سرمایه گذاری حاضر به همکاری برای بازسازی استخر نشد لذا تصمیم به سامان دادن وضعیت فعلی استخر با اعتبارات دولتی و بهره برداری از آن در آینده است.

عسگریان از خرید تجهیزات حدود ۴۰ میلیارد ریالی برای تصفیه خانه آب شهرستان گلپایگان در ماه گذشته با هدف بهبود کیفیت آب گلپایگان و کاهش مشکلات طعم و بوی آن خبر داد و افزود: قراداد فیبر نوری در شهرستان گلپایگان منعقد شده است و در حال ایجاد زیر ساخت ها در شهرستان هستند و کلنگ شهرک گردشگری کوچری نیز به زودی بر زمین می خورد.

کد خبر 1621636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha