تلاش جهادگونه موکب قرارگاه سردار شهید حاج رحیم کابلی برای خدمت به زائران اربعین

چرخست گفت: اعضای موکب قرارگاه سردار شهید حاج رحیم کابلی  برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، جهادی وارد عمل شدند و اعضای موکب تلاش جهادگونه خود را برای خدمت به زائران آغاز کرده و همه تلاش ما ارائه بهترین خدمت به زائران است.

اسماعیل چرخست - مدیر اجرایی موکب قرارگاه سردار شهید حاج رحیم کابلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌ مازندران اظهار کرد: اعضای موکب قرارگاه سردار شهید حاج رحیم کابلی  در مرز مهران‌مستقر هستند و مسیر تردد زائران در حال حاضر آسان است و انتظار است که زائران با سرعت بیشتری در این روزها به عراق اعزام شوند تا در ترافیک روزهای آخر منتهی به اربعین نمانند.

وی افزود: خادمین موکب قرارگاه سردار شهید حاج رحیم کابلی در خاک عراق آماده پذیرایی و ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به زائران هستند و امیدواریم حضرت شفاعت کننده همه ما باشد.

به گفته مدیر اجرایی موکب قرارگاه سردار شهید حاج رحیم کابلی، این موکب در یک‌کیلومتری خاک عراق است و پذیرایی همه زائران در این موکب هستند.

چرخست گفت: این موکب در مهران با ارائه خدمات شربت، هندوانه و سه وعده غذایی و میان وعده، پارکینگ خودرو و مکانی برای استراحت زائران آماده خدمت به زوار اربعین است.

وی یادآور شد: برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، جهادی وارد عمل شدیم و اعضای موکب تلاش جهادگونه خود را برای خدمت به زائران آغاز کرده و همه تلاش ما ارائه بهترین خدمت به زائران است.

کد خبر 1621659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha