زیست شبانه سبک زندگی فسادزا|ستاد امربه معروف بر بازار پوشاک نظارت کند

حجت الاسلام قائمی با بیان اینکه در غرب بحرانی تحت عنوان زیست شبانه که فسادزاست داریم، گفت: کافه ها در ایران اسلامی تا صبح خدمت می دهد و زیست شبانه در شهرهای کشور فعال است. باید برای این معضل تدابیری اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام محمدجواد قائمی- مدیرحوزه های علمیه خواهران مازندران امروز(۴شهریور) در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین طاهری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه در بحث عفاف و حجاب باید جرم انگاری شود، اظهار کرد: بهائیت و مسیحیت تبشیری در بحث ترویج بی حجابی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه زیبا انگاری و مدلینگ موجب ترویج بی حجابی در جامعه شد، افزود: رسانه ملی در مصاحبه ها با زائرین اربعین حتی به پوشش زوار توجه ندارد به طور نمونه کلاه آفتابی با حلقه هایی که نماد برده گی جنسی است روی سر زوار آگاهانه یا غیر آگاهانه وجود دارد را نشان می دهد نباید جامعه را در معرض آسیب قرار دهیم.

حجت الاسلام قائمی با بیان اینکه در کف میدان باید بر بازار پوشاک نظارت شود، گفت: ستاد امربه معروف و نهی از منکر باید نگاه جامع بر صنف پوشاک، صنف سالن های پذیرایی، آرایشگاه ها و پیرایشگاه ها داشته باشد.

وی با بیان اینکه در غرب بحرانی تحت عنوان زیست شبانه داریم، ادامه داد: کافه ها در ایران اسلامی تا صبح خدمت می دهد و زیست شبانه در شهرهای کشور فعال است. باید برای این معضل تدابیری اندیشیده شود.

حجت الاسلام قائمی برلزوم ورود جدی به حوزه مدارس برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاکید کرد و گفت: متاسفانه برخی از معلمان در مدارس مروج بی حجابی شده اند که باید مراقبت شود.

کد خبر 1621710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha