جوانان بسیجی شایسته ترین نیروها برای تقابل با دشمن هستند

حیدری گفت: شایسته ترین نیرو برای مقابله با دشمن جوانان بسیجی هستند که در این عرصه احساس مسئولیت می کنند، امسال سال حساسی است و به تعبیر رهبر انقلاب فروردین و اردیبهشت کشتارگاه است و دشمن توپخانه اش را برای آن روز آماده کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری در آیین اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اظهار داشت: در تقابل هجمه های دشمن که همواره سعی دارد نامیدی را به مردم ما القا کند باید امیدآفرینی کرد، ظرفیت عظیم متعهد بسیجی باید پای کار بیایند چرا که امروز روز در خانه نشستن و ناامیدی نیست و جوانان ما باید ببینند دشمن کجا را نشانه گرفته و بدانند که باید در همانجا کار کنند.

 

وی افزود: الان جوانان ولایتمدار و انقلابی باید ورود کنند و فتنه را خنثی کنند همانطور که نیرو های انقلابی و بسیجی در جنگ تحمیلی بی تفاوت نبودند نباید امروز هم رسانه ها بی تفاوت باشند باید با شناخت و بصیرت، خط شکنی کنند، دشمن قصد دارد قدرت فکر کردن را از جوانان ما بگیرد مانند زمان جنگ که آتش بمباران می کرد تا قدرت فکر را بگیرد امروز هم همان قصد را دارد اما بسیجیان عقب نشینی نکردند و پایشان نلرزید و بسیاری حتی جانشان را دادند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: امروز هم تاریخ تکرار شده و بسیجیان نباید عقب نشینی کنند، رسانه ها باید جریانی کار کنند چراکه یکی از رمزهای موفقیت شبکه ای یا جریانی حرکت کردن است، در مقابل هجمه دشمن نباید کوتاه بیاییم همانطور که مقام معظم رهبری می فرمایند باید جهاد تبیین صورت بگیرد.

 

حیدری تصریح کرد: شایسته ترین نیروها برای تقابل با دشمن جوانان بسیجی هستند که در این عرصه احساس مسئولیت می کنند، امسال سال حساسی است و به تعبیر رهبر انقلاب فروردین و اردیبهشت کشتارگاه است و دشمن توپخانه اش را برای آن روز آماده کرده است.

 

وی اضافه کرد: اگر سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت را حفظ کنیم انتخابات مصونیت خواهد داشت، ما باید تمام ظرفیتمان را برای انتخابات بسیج کنیم تا بارقه امیدی که در مردم ایجاد شده به خوبی جواب داده شود زیرا مردم همیشه در صحنه هستند و توجهی به هجمه های دشمن ندارند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: با اشاره به اینکه امسال ۹۵۰ طرح افتتاحیه و کلنگ زنی در هفته دولت داشتیم، افزود: تعداد ۲ الی سه پروژه پیشران آبی در سال جاری افتتاح می شود.

کد خبر 1621764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha