فعالیت شبانه روزی خادمیاران رضوی در ایام اربعین حسینی

یاوری گفت:خادمیاران رضوی کرمانشاه در ۴ موکب به صورت شبانه روزی طی ایام اربعین میزبان و خدمت رسان زائرین اباعبدالله الحسین(ع) می باشند.

سلمان یاوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت خادمیاران رضوی در مرز خسروی جهت ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی ،گفت:  خادمیاران رضوی کرمانشا به صورت شبانه روزی طی ایام اربعین میزبان و خدمت رسان زائرین اباعبدالله الحسین(ع) می باشند.

دبیر ستاد اربعین کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه افزود : با تمام ظرفیت پای کار زائران اربعین هستیم و در داخل ایران و مسیر نجف تا کربلا نیز خدمت رسان زوار هستیم.

وی خاطر نشان کرد: میزبانی در سه وعده غذایی و یک میان وعده با برپایی آشپزخانه‌های سیار، برپایی نانوایی سیار، تامین لوازم سرمایشی، فراهم کردن تجیزات خواب وتامین نیازهای درمانی از مهم‌ترین خدمات ارائه شده توسط آستان قدس رضوی در این موکب‌ها خواهد بود.

یاوری تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰۰نفر خادمیار، یاور رضوی و مشتاقان  در حال خدمت رسانی به زوار هستند و موکب امام رضا(ع) در شهرستان قصرشیرین کیلومتر ۱۵ جاده خسروی (آشپزخانه مرکزی) از ۲ شهریور ماه فعالیت خود را شروع و زائرین در طول شبانه روز می توانند از خدمات خادمیاران بهرمند شوند.
 
دبیر ستاد اربعین کانون های خدمت رضوی استان  کرمانشاه اظهار کرد: پیاده روی اربعین را مهمترین رویداد و تجمع عظیم جهان اسلام  است واهمیت موضوع در این است که مردم هنوز پای دستگاه "امام حسین(ع)" با جان و دل مانده‌اند،

وی با بیان اینکه وقتی که به سمت کربلا حرکت می‌کنند با تمام عشق این کار را انجام می‌دهند و هیچ چیز جلودار آنان نیست،گفت:موکب امام رضا(ع) واقع در دانشگاه صنعتی از ۴شهریور ماه آماده ارائه خدماتی همچون اسکان، پارکینگ، غذا، میان وعده و راهنمای زائر خواهد بود و همچنین موکب درمانی امام رضا(ع) از ۷شهریور ماه در شهر مقدس کربلا خدمات پزشکی و داروی رایگان به زوار ارائه خواهد کرد.

کد خبر 1621765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha