امیدآفرینی  مهمترین وظیفه مسئولان نظام است|افتتاح و کلنگ زنی طرح های بنیاد مسکن و گلزار شهدا در رستمکلا

میرزایی گفت: امیدآفریتی مهنارین وظیفه مسوولانهمزمان با سومین روز از هفته دولت، گلزار شهدای امامزاده محمد رستمکلا و پروژه های بنیاد مسکن در روستای حسین آباد بهشهر افتتاح و همچنین آیین کلنگ زنی احداث مسکن کمیته امداد امام خمینی(ره) بهشهر با همکاری بنیاد مسکن با اعتبار حدود ۳۰ میلیارد ریال اجرایی شد.

علی اصغر میرزایی-فرماندار شهرستان بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌مازندران اظهار کرد: خدمات رسانی و ارتباط با مردم موجب می‌شود ضمن آشنایی با مطالبات و خواسته‌های آنان، مسیر خدمتگزاری و حل مشکلات را تسهیل می‌کند.

وی افزود: خدمات فراوانی در دو سال گذشته دولت در شهرستان بهشهر اجرایی شده که باید با انعکاس این طرح ها و عملکردها در جامعه امیدآفرینی کنیم.

فرماندار بهشهر یادآور شد: هفته دولت بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب و نظام و دولت است که باید از تریبون رسانه برای این مهم استفاده کرد.

میرزایی گفت: همزمان با سومین روز از هفته دولت، گلزار شهدای امامزاده محمد رستمکلا و پروژه های بنیاد مسکن در روستای حسین آباد بهشهر افتتاح و همچنین آیین کلنگ زنی احداث مسکن کمیته امداد امام خمینی(ره) بهشهر با همکاری بنیاد مسکن با اعتبار حدود ۳۰ میلیارد ریال اجرایی شد.

وی یادآور شد: تلاش برای رفع محرومیت مهمترین وظیفه ما در تمام نقاط شهرستان است و با همه توان در این راستا تلاش داریم.

کد خبر 1621798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha